Sexe, droga i rock & roll

Estic de baixa.
Després de quatre anys sense caure malalt (tret d’alguna migranya ocasional), he tornat al meu problema crònic d’insomni. Pensava que el tenia controlat, però ara veig que només m’estava donant unes treves.
És ben fotut, açò de l’insomni. Si no et prens les píndoles per dormir, no dorms, i l’endemà no vals un quinzet; si et prens les píndoles, dorms, però tal volta no et pots alçar del llit fins dos hores després de sonar el despertador, o tal volta no arribes a estar despert en tot el dia, o potser et donen atacs de son —autèntics atacs de son!— al llarg del dia. Un desastre.
No és una qüestió de perill, però sí que hi cal fer atenció i deixar de banda certes coses que, en aquestes circumstàncies, esdevenen impossibles. Com ara, conduir. De manera que, sentint-ho molt, em deixaré portar al poble i em dedicaré a fer la fotosíntesi, única activitat que, ara per ara, puc realitzar amb certa autonomia (he dit autonomia? perdó! volia dir autogovern…). És a dir, que no sé durant quantes setmanes estaré fora del món blocaire. Cosa em fot moltíssim.




Endivineu qui NO és la meua infermera…

L’altre dia vaig estar llegint el prospecte d’unes de les píndoles que m’ha receptat el metge. Aquestes són noves per a mi, i, és clar, la curiositat… I va i resulta que poden produir amnèsia. Sí, sí, amnèsia; és a dir, que, probablement, m’oblidaré de prendre-les i no em curaré mai del tot, seguiré de baixa fins el dia de la jubilació; si és que m’enrecorde de presentar els papers de la jubilació, i no sé jo si amb aquestes píndoles…
Però l’efecte secundari que més m’ha cridat l’atenció és un altre. Diu que “poden produir alteracions en la libido” (osti! no sabia jo que aquesta paraula era plana, en català!). Sí, sí, com sona: alteracions en la libido. I els molt XXXXXXXX no diuen si és per a menys o per a més. Es veu que deuen pensar: “Si posem que van a estar més calents que un mono, anem a tindre milers de casos de sobredosis, calla, calla!” O tal volta pensen: “Si diem que van a dur la vida sexual d’un ermità enmig del desert, no anem a vendre ni mitja capsa!”
I ací em teniu, llegint el prospecte amb un careto que ni el Hamlet amb la calavera en la mà: “Me la prenc o no me la prenc?” Vosaltres, què farieu?

Besets a totes i a tots, i fins que em donen l’alta.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Vell. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

24 respostes a Sexe, droga i rock & roll

  1. Bellota ha dit:

    ai que difícil!jo vaig decidir tancar els ulls i prendre-la,i la meva relació sexual es va anar al carajo!!!!ummm-posa’t buenín, venja, i torna aviat quesi no no podré practicar català!-petons

  2. nimue ha dit:

    doncs no, davant del dubte evidentment no te l’has de pendre, no és un caramel.

  3. Unmei ha dit:

    Giorgioooooooo!!!No t’ho prenguis!!!!!Tu ja saps, per dormir un parell de pintes abans i dormiras com un xiquet… (jo dorc com una soca… hehehe)

  4. dospoals ha dit:

    Llàstima que estigues penjat de les drogues. En fi, pren-te-la, Neo…

  5. ñ ha dit:

    Pren-te-les després d’haver utilitzat la libido.🙂

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Bellota, tornaré tan aviat com puga, t’ho promet!Nimue, per què no em fas un xui-feng d’eixos teus, a veure si em cure?Unmei, bonica! Que ja tinc prou panxeta cervesera com per a anar fent-me pintes dormilegues, damunt!Al final me la prendré, Dospoals: sense momir, no es pot anar pel món.M’apunte al consell de Xiuxiueig! El que passa és que, així, dins de sis mesos encara no me l’hauré pressa, la píndola…

  7. frannia ha dit:

    Cuida’t i cura’t. Ho sento.

  8. omar ha dit:

    Mentre l’amnèsia no et faci oblidar perquè era la libido… Que et milloris ben aviat.

  9. Berta ha dit:

    Benvingut al club de la baixa mèdica, els prospectes terrorífics, els efectes col·laterals, que diga secundaris insospitats, i al club del cotxe parat a la porta de casa (jo no tinc plaça de garatge).Ànim

  10. Berta ha dit:

    benvingut al club!jo ja no recorde si porte dos i

  11. Marc ha dit:

    Millora’t, Giorgio, i usa la libido, però que sigui per efectes naturals… Una abraçada!

  12. namaga ha dit:

    jo me la prendria i per pujar la libidodoncs, … menja xocolata!

  13. Jaqme ha dit:

    Quina t’has pres? La blava o la vermella?

  14. rAnita nOe ha dit:

    ay, giorgio, que em fas riure.. espere que et recuperes pronte.. i que tornes a escriurens.. mentres tant, pasa-ho molt be fent la fotosintesis.. petonets

  15. Ainalma ha dit:

    Jo no me les prendria, però tu veuràs… Això de l’amnèsia em recorda una cosa semblant que em passa: m’he comprat unes píndoles que se suposa que són per a la memòria, que activen les cèl·lules del cervell, o alguna cosa semblant, pel tema de les oposicions… i oblide prendre-les cada matí. No sé jo quin efecte deuen estar fent. Espere que la teua baixa no s’allargue gaire. Una abraçada!

  16. Dhamma ha dit:

    Jo no me la prendria perquè la pastilleta… et fa Oblidar la Libido!!Segons com, i més aquests dies primaverals, ja va bé oblidar-se de la líbido. Quin desfici!Millora, fotosintetitzat i no et tornis planta.

  17. JosepArnau ha dit:

    Cap dins home!Recupera’t.

  18. raimon ha dit:

    Giorgio… has provat a córrer 2 hores seguides, fer-te un bany ben calentó i fotre’t una aspirina (*) abans d’anar a dormir? Ho recomano… deixa que el teu cos segregui el què necessites per dormir, i de passada et treuràs la panxa cervesera! ;-). Recorda: “un mal dia ajuda a tenir una bona nit” 😀Grüsse(*) l’aspirina és per substituir algun relaxant muscular, que normalment no es venen sense recepta… si en tens per casa, millor! I tenen menys efectes secundaris que els somnífers.

  19. EQMEVD ha dit:

    Jo me la pendria.Així, cada vegada que fes l’amor, seria com la primera vegda, per allòd e l’amnèsia…

  20. Unmei ha dit:

    Una Guinness!!!Una Guinness!!!!!Una Guinness!!!!!!Una Guinneeeeeess!!!On està el Sr. George Guinness???😉

  21. namaga ha dit:

    :DDDD m’estava rient del comment de elquemaietvaigdirt’ha donat una molt bona idea, Giorgio

  22. frederic ha dit:

    vaja, una baixa llarga!

  23. arsvirtualis ha dit:

    Això de fer la fotosíntesi m’ha agradat. Sembla una bona alternativa ecològica…. Millora’t!!!

Deixa un comentari

