L’aventura del pingüí

Ja he comentat en alguna ocasió que, des de fa temps, estic fent servir programari lliure i que, en els últims mesos, havia començat a fer provatures amb el Linux. Fa temps, també, acarone la idea d’escriure sobre aquest tema, de contar les meues experiències (aventures?) en aquest camp; tanmateix, trobe que es tracta d’un argument massa especialitzat per a tractar-lo en aquest bloc, de manera que he decidit d’obrir-ne un altre amb aquest mateix títol: L’aventura del pingüí. Hi esteu convidats.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en L'aventura del pingüí. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a L’aventura del pingüí

  1. nimue ha dit:

    ui, un blog sobre informàtica…doncs ja t’avise que no el visitaré massa! em sembla el tema més avorrit del món!

  2. Ainalma ha dit:

    (Ainalma somriu mentre es refrega les mans…) Ja sé a qui preguntar tot el que no entenga d’informàtica! 😉

  3. Giorgio Grappa ha dit:

    Nimue, no m’has dit res del pingüí! Jo que em pensava que el trobaries simpàtic…Ainalma, t’avise que no sóc una enciclopèdia 😉 ; però tu pregunta el que vulgues, i ja veurem si et puc ajudar.

  4. Duna ha dit:

    doncs jo, precisament perquè l’he trobat simpàtic i tendre, t’escric!De fet he arribat fins aquí a través del bloc A un pam de la Glòria, i m’ha agradat trobar la foto que tens posada al perfil personal (ara no recordo el nom de l’actor, però el personatge -que tampoc recordo com se diu- em va captivar taaaaaaaaant, i m’agrada taaaaaaant Harry Potter, hehehe), així que he clickat sobre el link. He llegit. Jo d’informàtica, res de res, lo justito pa ir tirando con el trabajo, ja se sap. Però m’ha encantat el rellotge que segueix el ratolí!!! I m’he dit ‘saps què? dis-li algo al xiquet aquest!’ Ja t’ho he dit, hehe!Fins a properes visites!!

  5. Giorgio Grappa ha dit:

    Gràcies, Duna, benvinguda! Doncs, espere veure’t sovint per ací, perquè el Harry Potter és un argument recurrent en aquest bloc, i de segur que t’agradarà. (Ups, per cert, sospite que no t’has llegit els llibres, veritat? aleshores, ves amb compte, no siga que llegeisques alguna cosa sobre el cinqué i el sisé, que encara no han fet les pel·lícules!)I per celebrar totes les cosetes amables que em dius, et comunique oficialment que AQUEST COMENTARI DEDICAT UNIPERSONALMENT A TU és el PRIMER que escric utilitzant el Flock, el flamant navegador que m’acabe d’instal·lar. Queda inaugurat, i tu, DUNA, talles la cinta.

  6. Duna ha dit:

    Carai, tu, quin gran honor!!! No, no els he llegit, no tinc tant temps com voldria per a dedicar a la lectura. Tot i que sospito que properament en tindré, i llavors segurament els llegiré! 😉Per cert, com a amant i devota del teatre, he de dir que em sento molt i molt propera a la capçalera d’aquesta pàgina.En fí, deixo de tirar-te floretes! heheUn petó!

  7. Giorgio Grappa ha dit:

    Per fi trobe algú que comprén sense segones intencions la capçalera, Duna! De fet, la vaig escriure després de veure la pel·lícula “El llibertí”, on el teatre era l’essència de la història.Ànim amb els llibres del Potter: són molt superiors a les pel·lícules.

Deixa un comentari

