Azkaban

La vella torre d'Azkaban

Ja és inevitable. Despús-demà, 1 de setembre, primer dia de l’any per a mi des que tinc memòria, em tancaran a la vella torre d’Azkaban. Allà, uns éssers no tan poderosos com els Demèntors, però no menys cruels, faran el que podran per xuclar-me l’ànima. Al llarg de deu mesos, em sotmetran a totes les tortures imaginables, amb l’objectiu de doblegar el meu esperit i fer-me embogir. Ignoren, pobres, que fer embogir un boig és impossible.

Dubte que em deixen connectar-me a Internet des de la cel·la, de manera que haureu de perdonar la meua absència involuntària, el meu silenci. M’emporte, al cor, el vostre record, les vostres paraules, i aquesta memòria em farà fort quan se m’acosten, esgarrifosos, aquells fantasmes del terror i de la tristesa. Tal volta, de tant en tant, podré enviar-vos algun missatge amb el meu Patronus. El reconeixereu, té l’aspecte d’un pingüí panxudet.

Envieu-me xocolata.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Càstic bíblic. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a Azkaban

  1. namaga ha dit:

    :O no m’ho puc creure :O

    doncs escalaré aquesta torre!

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    No t’hi acostes, Namagueta! Els demèntors són molt perillosos!

    Però no et preocupes, que no podran amb mi😉.

  3. Bellota ha dit:

    Tú tranquilo, Mr. Giorgio: la Orden ya está trabajando para que la estancia en Azkaban pase rápido y lo mejor posible. Además su Patronus parece muy confiable.

    Xocolata y algo más.

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Gràcies, Bellota🙂 . Al final, ja veuràs, no serà tan terrible.

  5. rAnita nOe ha dit:

    et trobarem a faltar com sempre..
    anims.. petonets

  6. nimue ha dit:

    realment és una petita p…ada. Però et tocarà trobar-li la part positiva. Ho sent!

  7. Giorgio Grappa ha dit:

    Gràcies, rAnita. Gràcies, Nimue.
    De tota manera, espere poder aparéixer pels blocs de tant en tant.

    Besets!

  8. deric ha dit:

    Com t’agrada la xocolata? amb llet, negre, blanca, amb fruits secs, amb menta, amb cacao…?
    El pitjor d’aquesta torre són els petits monstres que l’habiten, no?

  9. Giorgio Grappa ha dit:

    Xocolata negra i pura, Deric: és la millor per recuperar-se de l’atac d’un demèntor.
    Sí, els petits són els que més abunden; però els grans són més perillosos, perquè es disfressen de presoner i t’enganyen😦 .

  10. Duna ha dit:

    mmmmmmmmmmmmmmmm, no sé què dir…..
    es notarà la teva abscència….

  11. Ainalma ha dit:

    Ohhh, Giorgio, a mi també em tancaran demà en una presó pareguda!! Almenys sabem quan ens alliberaran altra vegada però, uff, es veu tan llunyà el moment aquest… Xocolata i besets a cabassos, i molta sort, que la supervivència és dura!

  12. dospoals ha dit:

    Que dramàtic…

  13. Giorgio Grappa ha dit:

    No et preocupes, Duna, de segur que em puc connectar des del departament.

    Ainalma, tu, almenys, estaràs a prop de ta casa.

    Dospoals, què deies l’altre dia sobre anar a treballar a terres alienígenes? Ja et contaré com em va…

  14. omar ha dit:

    Els Demèntors no podran amb tu, no senyor. Tu menja molta xocolata i ja veuràs com et fas fort, molt fort. Des d’aquí t’enviarem moltes, moltes teules de xocolata i molts pensaments positius perquè acabis amb tots.

  15. deric ha dit:

    doncs quan vagi a perpignan et compraré xocolata del 90% de cacao, gairebé negra pura!!!

  16. Giorgio Grappa ha dit:

    Omar, no sé si em faré més fort, però amb tanta xocolata em faré molt gros i els demèntors no se’m podran empassar. Crec que eixa és la tècnica😉 . Els pensaments possitius són molt més valuosos i efectius del que ens pensem.

    De Perpignan a Guardamar, Deric, hi ha un bon Salt! Amb el vostre suport moral, se’m farà molt més suau, el tràngol.

    Una abraçada!

Deixa un comentari

