Any nou, vida… qualsevol!

Ja n’estic fart, i perdoneu, de fer bons propòsits de cara a l’any nou, propòsits que se’n van a pastar fang l’endemà del dia de Reis, o el primer dia laboral, tant s’hi val! Estudiar més, fer esport, aprimar-me, fer bondat… Fer el babau! I, encara que fes els propòsits contraris, seria el mateix: un despropòsit.
Perquè, anem a veure, a qui volem enganyar? No fem el que volem, sinó el que podem, i només quan ens deixen fer-ho. O, pitjor encara, fem el que ens manen fer, i de la manera que ens ho manen. Trist? Home…
Doncs, sí, què collons, trist i ben trist. No ser lliure, és trist. I encara és més trist adonar-se de la manca de llibertat; i això és el que passa quan, el 31 de desembre, hom agafa la llista que va fer tot just un any enrere, la revisa i fa balanç: no n’ha encertat ni una! Tot li ha anat de través, i li les han donades totes en la mateixa galta.
De manera que, enguany, ni un de sol, de propòsits. Faré el que podré, si em deixen. O, no, mira, igual, ni això: podria no fer ni brot en tot l’any; m’ho hauré de rumiar. Si més no, el proper 31 de desembre no em donarà plorera.

Feliç any nou… Vinga, va!

powered by performancing firefox

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Profundes reflexions filosòfiques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Any nou, vida… qualsevol!

  1. alvizlo ha dit:

    Ánimo y Feliz Año nuevo a ti también.

  2. namaga ha dit:

    no fagis ni brot d’aquesta llista Giorgio, és viu més i millor!
    Au! un beset

  3. nimue ha dit:

    jo m’he proposat ser xunga. Si et val…

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Gràcies, Alvizlo, i benvingut!

    Ni brot de calçot, ni que siga per la caçotada! (Ja me la faran…) Besets, Namagueta!

    Nimue, fa anys que t’ho véns proposant i continues sent, no un tros de pa, sinó un pastisset. Besets, xungueta (ui, això ha sonat a los xunguitos… ah! xunga de xunguitos de xocolata? això, sí, dona! O no es deien xunguitos… ups, ja no me’n recorde! igual eren los panxitos…)

  5. Iurema ha dit:

    però no us feu propòsits per l’any nou!! els propòsits van com van, no cal estressar-se! el meu propòsit el dia 31 va ser pillar-ne una de bona i passar-m’ho de conya! i aquell dia ho vaig complir i vaig ser feliç! ^_^

    feliç any per tu tb!!!

  6. Bellota ha dit:

    ¨Fer el babau!¨…¡Me encanta!

    Menos mal que yo soy una vaga redomada y no hago listas a pesar del consejo de mi terapeuta…

    Venga, Giorgio, que te pareces a Remus…refunfuñando por su falta de libertad…

    BellotaTonks!

  7. Bellota ha dit:

    Also:

    ¨A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do.¨
    De mi admirado Bob Dylan .
    Lo del ´in between´ es la parte difícil, pero el comienzo y el final ya los tenemos.

  8. Giorgio Grappa ha dit:

    Iurema, encara com vas agafar-ne una de bona, i no una de dolenta!😀
    Que tingues molt bon any!

    Bellota! Quina alegria veure’t per ací!
    Eps! Que no era Sirius el que més remugava?
    Bé, de moment, cada matí m’alce de molt bon humor. Serà perquè no he d’anar a treballar? Mmmm…

  9. Ainalma ha dit:

    El meu propòsit d’enguany és… Mmmm… No sé… (l’estic pensant ara mateix, que conste)…

    …va, buscar pis!

    (Per cert, els propòsits estan per a no acomplir-los, no?

  10. Giorgio Grappa ha dit:

    Eps! Doncs espere que tu pugues acomplir el teu, Ainalma, i que trobes un pis ben bonic, ben situat i amb una hipoteca microscòpica!

Deixa un comentari

