Reprenc les activitats

Quan vaig actualitzar l’altre bloc (Anotacions al marge) a la nova versió de Blogger, vaig veure que integrava (per fi!) gestió de categories, i vaig pensar que, ben administrades, em servirien per incloure-hi els de tema informàtic i estalviar-me la feina de mantindre dos blocs.

Ara considere que em vaig equivocar i que és millor mantindre separats un bloc de caràcter general (aquell) i un de caràcter bastant especialitzat (aquest).
Com que la peresa és una de les meues millors virtuts, en lloc de copiar ací els pocs posts de caràcter bitaire que vaig publicar allà, el que faré serà donar una llista d’enllaços i ja anem bé.

El primer l’incloc ací perquè és on vaig anunciar aquell canvi, però, en realitat, és un poc una barreja amb temes personals; d’altres són una mica lleugers, perquè el meu ajudant es va encabotar. Parlant del meu ajudant, si veieu per ací el meu pingüí, en Tux, no li feu massa cas, que té un sentit de l’humor una mica excèntric.

powered by performancing firefox

Anuncis

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

