Tres motius per passar-se al GNU/Linux

Trobe aquest (o és aquesta? ja no me’n recorde) meme a Bitassa a lloure, del Benjamí Villoslada. Com que té el bon gust de no “passar-lo” a ningú, i, a més, el tema m’agrada i és breu, el continue. Copie a continuació el paràgraf amb “les regles del joc”:

Podeu donar tres motius seriosos o tres motius de conya (sempre que siguin convincents). No es poden usar raons en forma d’atac al sistema o dels seus usuaris (tipus «Windows és per a idiotes» o «cada pic que uses Windows Dau mata un moixet») i si un blogaire interessat en seguir el meme no usa GNU/Linux, haurà d’informar-se abans d’usar-lo.

Com que no es tracta d’arguments tècnics, crec que no espantaré cap dels visitants habituals explicant, per enèsima vegada, les meues raons:

  1. La mascota de Linux és un pingüinet molt simpàtic.
  2. Linux i els programes que hi faig servir no em costen ni un cèntim, i els he obtés i instal·lat legalment.
  3. Em connecte al wi-fi millor que amb el Windows.

Tux, un bon motiu per a usar Linux

Ja sé, ja sé, hi ha molts més motius, i molt més seriosos. Però ja he dit que no volia posar-me ni tècnic ni, afegisc ara, transcendent. Ah! i jo tampoc li passe el meme a ningú.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en GNU/Linux, Informàtica. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Tres motius per passar-se al GNU/Linux

  1. Unmei ha dit:

    Jo tinc wifi… aixi q potser q em miri lo del pingüinet… 😀

  2. nimue ha dit:

    ains… el pingüinet m’agrada…
    de totes maneres ja hem parlat prou del tema. El dia que puguem quedar ja et faré entrar a la cambra de desinfectació i després de resar de cara al Garraf, passar un detector de bones intencions i posar-te guants de latex de tamany corporal, és possible que et deixe tocar el meu ordinador.

    (ja recorde d’on em ve el trauma amb tu i el meu ordinador! Recordes que l’últim que em vas manipular es va quedar mut? em vas enviar la targeta de so a millor vida i no vas haver manera d’arreglar-ho! 😦

  3. Giorgio Grappa ha dit:

    Unmei, un dels avantatges del sistema del pingüinet és que, abans d’instal·lar-te’l, el pots provar amb un LiveCD i veure si funciona bé sobre el teu PC, i també el pots ficar “al costat” del Güindous, per si de cas. Però t’aconselle que, primer, et busques algun colega que domine el tema: t’evitaràs problemes.

    Ostres, Nimue, és veritat! Això va ser arran d’una reinstal·lació del Güindous, no? Supose que la targeta de so no era la original, el Güindous no la reconeixia i tu no tenies el CD amb els drivers… Quin petit desastre! Res, res, et dic el mateix que a Unmei: es pot povar primer amb un LiveCD i veure si t’ho reconeix tot 🙂 .

  4. Déric ha dit:

    ara per ara en tinc més de 3, però potser necessitaria un mestre que m’orientès

  5. Déric ha dit:

    Atenció, pregunta:
    Com ho he de fer per penjar videos del youtube al blogspot?

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Ho he fet en alguna ocasió, Déric, però no me’n recorde. Crec que en la mateixa pàgina de youtube es generava el codi html per clavar-lo en el post, però no n’estic segur.

    Sobre el tema del pingüinet, t’he enviat un emili.

  7. Giorgio Grappa ha dit:

    Aquest �s un comentari deixat amb elinks, un navegador en mode text, des d’una consola emulada. Hauré de visualitzar la imatge de comprovació amb ajuda de display.

Deixa un comentari

