Perdó, perdó, perdó!

Ostres, perdoneu! Per error, el post anterior (Coses del destí) ha aparegut al planet d’Ubuntu. Sembla que tinc mal configurat el ScribeFire (un afegitó del Firefox que feia molt de temps que no utilitzava per publicar res als blocs), i m’ha publicat el post en dos blocs, Anotacions al marge (que era on volia publicar-lo que no tinc apuntat al planet, perquè el que escric allà no pinta res en el planet), i, al mateix temps, a L’aventura del pingüí (que és el que tinc apuntat al planet, i d’on ha arribat aquest post, però on NO el volia publicar!).

En fi, perdoneu aquest debut tan desastros al planet, quina vergonya, semble el Peter Sellers a El Guateque… Ja estic corregint-ho, no es repetirà (bé, vull dir, espere no ser tan patós…).

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Perdó, perdó, perdó!

  1. Anonymous ha dit:

    ajjajjaja, no passa res home!!! Si al planet vam quedar que es pot publicar de tot (sempre que sigui legal, clar…).
    A més, ha valgut la pena només per veure la teva reacció. 😉

    Papapep

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    Aix, Papapep, és que em fa molta vergonya parlar de la meua vida privada al planet, a més, que no era la meua intenció. I, damunt, fer-ho per un error tècnic… Au, sembla que ja està solucionat 🙂 .

  3. arnau ha dit:

    Només que esborris el missatge del teu blog, el proper cop que el Planet s’actualitzi, esborrarà el missatge també.

    Arnau Alcázar

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Gràcies, Arnau! Ja ho sé per a una altra :-).

Deixa un comentari

