The last Harry Potter is here!!!!

El principi del final

Tot a punt per començar

Mai no havia esperat tant un llibre.

Mai no havia desitjat tant llegir un llibre.

Mai no havia temut tant llegir un llibre.

I mai no m’havia donat tanta ràbia el meu pèssim anglès!

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a The last Harry Potter is here!!!!

  1. Ainalma ha dit:

    Ains, no contes res, per favor! Que hi ha gent que haurà d’esperar a la traducció…

    😦

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    Al pas que vaig, hauran tret la traducció abans que acabe el primer capítol :-O .

  3. Bellota ha dit:

    Ya voy por el diez!!! No puedo parar, pero qué tristeza siento.

    Abrazotes Mr. Giorgio Snape…usted abre el séptimo…

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Pel capítol deu?! Quina velocitat! Es veu que enganxa… No em contes res, eh?, que ho vull anar descobrint a poc a poc.

    Sí, he he, en la primera pàgina del primer capítol, ahí estic jo 😉 .

  5. dospoals ha dit:

    Caguera porteu, Òstia!

    Per cert, aquest és un dels diccionaris més pèssims que tenim en català.

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Compte amb el que dius d’en Harry, Dospoals, que et fot un Petrificus Totalus que et deixe sec 😛

    I de diccionari, quin em recomanaries?

  7. isnel ha dit:

    I si esperes a començar el curs? Potser alguna mandingolleta té més traça amb l’anglès i et dóna un cop de mà 😉 jeje (és que acabo de passejar-me pel post anterior, no t’ho prenguis malament). Estic contenta de tenir-te més a prop. Un petonàs!

  8. Giorgio Grappa ha dit:

    Isneeeeeel! Però, però, però… com em dius que m’espere a que comence el curs? Si m’estic llegint damunt, cagüenlamarsalà!

    Un petonàs!

  9. Unmei ha dit:

    A poc a poc homeeeeee!!!!
    Jo el Harry va ser el primer llibre que em vaig llegir en anglès, ja vuras com al principi se’t fa dificil pero quan vagi avançant llegiràs més rapid…

    Per cert… ja estaràs content, que el llibre comença amb l’Snape!!! (jo tampoc em vaig poder resistir i estic ben emucionada llegint-lo… si vols alguna traducció o discutir algo, ja saps, envia’m un mail!!!)

  10. Litus ha dit:

    Va, home, va..sense diccionari…a pèl!!

    Litus

  11. dospoals ha dit:

    Jo li pegaré una bascollà que se li anirà tota la tonteria.

    El diccionari és bo només per a consultar paraules, però pel que fa a la terminologia fonètica, és pèssim. En català no tenim els diccionaris que hi ha en castellà com el Collins o el Cambrige.

Deixa un comentari

