Casanova

Aix, perdó! Volia dir “Casa nova”, però se m’ha escapat una tecla… Bé, el cas és que, com de costum, com em passa sempre que em pense que tinc mala sort, he tingut més sort de la que m’esperava i, quan ja desesperava de trobar pis, he trobat… una meravella. Sí, perquè trobar un àtic dúplex, moblat, a vint minuts de la fàbrica d’hamburgueses, a una Vila que presumeix de ser Ciutat del Vi, és tota una fortuna.

Terrassa amb barbacoa

El millor racó de la casa

I una terrassa amb barbacoa que ja la voldria el Giorgi Dann. (Si els déus existeixen, és indubtable que em tenen afillat.)

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

15 respostes a Casanova

  1. Déric ha dit:

    Carai noi quina casa!!!! Jo vull menjar-me unes bones costelletes en aquesta barbacoa de Giorgi Dann! Anda que no estaras bé allí!!!

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    No tardarem gaire, Déric; abans que acabe agost l’hem d’estrenar, i compte amb tu 😉 .

  3. Jesús M. Tibau ha dit:

    Felicitats per haver trobat ja una nova llar.
    salutacions blocaires des de Tortosa

  4. adivam ha dit:

    Vaja vaja.. com s’ho munta el valencià exiliat 😛
    Que vaja molt molt bé er allà. Ja aniràs contant…

  5. Giorgio Grappa ha dit:

    Gràcies, Jesús i Adivam! Sí, crec que no hi estaré malament 😉 . Però, buf, açò de la mudança és una mica estressant.

  6. ramon ha dit:

    “Ciutat del Vi” a les comarques tarragonines només pot ser Falset o rodalies. Tot lo altre són imitacions!
    Em sembla que ja sento des de casa l’oloreta de les cotelles a la brasa de la barbacoa del Giorgio jjjjjjjjjjj
    (benvingut a la València del nord. Ara som gairebé veins!)

  7. Giorgio Grappa ha dit:

    Per pam i mig, Ramon, he caigut fora de les comarques tarragonines, però paret per paret, com aquell de diu. Acceptem Vilafranca com a Ciutat del Vi? En qualsevol cas, prenc bona nota: excursió pendent a Falset 😉 .

  8. Unmei ha dit:

    Giorgio!! Quina casona mes txula! I quin terrat!!! Per fer botifarrades i de tot xiquet!!
    Espere que tingues molta sort en la teva nova destinació!!
    I aviam si fem el pont aeri reus-dublin aquest any eh? 😉
    (jo encara tinc la teva guia d’Irlanda, m’ha servit molt!!)

    PD: Ja m’he acabat el nou llibre d’en Harry. Quan te l’acabis ho comentem vale? 😉

  9. ramon ha dit:

    Home, i tant que sí. Vilafranca Ciutat del Vi, però del Penedès. Només que una miqueeeeeta més lluny de casa meva.
    Ah! i lloc de residència d’una blocaire amiga: la Violant de Bru.

  10. Ainalma ha dit:

    Hale, quina sort! Això deu ser un bon auguri del que vindrà, n’estic segura!!!

  11. Giorgio Grappa ha dit:

    Unmei! Hem de provar el pont Reus-Dublín, ja ho crec que sí, i en les dues direccions!
    Iep! Que jo ja me l’he llegit! Quan vulgues, el comentem; però millor per emili, per no donar pistes als que encara estan a mitges 😉 .

    Ostres, Ramon, la Violant de Bru! Fa molt de temps que no em passe pels seus blocs; crec que va estar una temporada sense actualitzar. Serà qüestió de veure què ha escrit últimament.

    Això espere, jo, Ainalma, que tot siga un bon auguri. Mira que està difícil la qüestió dels pisos, eh?, igual comprats que llogats…

  12. Metamorfosi ha dit:

    Doncs enhorabona per la troballa!!!

    Finalment ets a Vilafranca?… així no ets pas gaire lluny! (em penso que m’arribarà l’oloreta de les costelletes a la brasa! ;D

    Benvingut, noi!
    Una forta abraçada!

  13. Giorgio Grappa ha dit:

    Gràcies, Metamorfosi! No sabia que estiguessis per aquí a prop, a veure si algun dia ens trobem en persona.

    Besets!

  14. isnel ha dit:

    Que bé que estaràs aquí, giorgio, costelletes, vi del bo, terrasseta… Sembla que en lloc d’anar a treballar te’n vagis de vacances! M’agrada aquest optimisme, la casa nova, la proximitat. Que hi siguis molt i molt feliç!

  15. Giorgio Grappa ha dit:

    Eixa és la idea, Isnel, fer vacances fins que em jubile 😀 ; no sé si me’n sortiré, però crec que no m’anirà malament.

    Dues abraçades!

Deixa un comentari

