Serà la reravera?

No sé si és cosa de la reravera, o primavera d’hivern, el cas que, quan he llegit aquest post, se m’han fet les dents llargues i no he pogut evitar pensar que jo també en vull una així. Bé, aproximadament: el meu nivell de geekisme no és tan alt.

Powered by ScribeFire.

Anuncis

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Serà la reravera?

  1. Bellota ha dit:

    Pide mucho usted, Mr. Giorgio Snape!

    🙂

    Y que sepa hacer pociones? Sirve?

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    Sí! Sobretot si en sap fer alguna que em cure el constipat, snif, snif, que açò sí que és típic de la reravera 😦 .

  3. Unmei ha dit:

    hahaha

    Que friki!!

    Pero si en realitat crec que una de les millors coses es trobar algú a qui li agradin les mateixes coses que a tu… aiiiiiisssssss

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    En el meu cas, és fàcil: m’agraden els entrepans de xiquet, les hamburgueses de xiquet, el pernil de xiquet, el xiquet al forn, el xiquet a la brasa, el xiquet a la planxa, l’estofat de xiquet… Sí no sóc tan rar!

  5. nimue ha dit:

    quants tòpics, no? la veritat és que no et pega gens algú així!

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Dona, amb tots els tòpics, potser no, però una pingüineta no estaria mal…

Deixa un comentari

