This is too much for the pumpkin

A veure si sabeu per què vaig tan enfeinat aquests dies…

Fotògraf: Ian Britton

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

9 respostes a This is too much for the pumpkin

  1. Suau ha dit:

    estas fent bunyols!!!!! 🙂

  2. nimue ha dit:

    preparant halloween????

  3. Giorgio Grappa ha dit:

    Sí, Suau, bunyols d’alumne confitat 😉 .

    Jalogüín? I això que és? Jo celebro la castanyada, que sóc mooooolt català!

  4. el pensador ha dit:

    Jo ho sé, jo ho sé, jo ho sé…. Estàs enfeinat fent… fent… Espera, un moment… Ho tinc a la punta de la llengua… Estàs enfeinat fent…

    Res, no em ve. Sempre em passa igual. A l’hora de l’examen em quedo en blanc.

    pd- no siguis massa dur, que venen festes. 😉

  5. Giorgio Grappa ha dit:

    Ha ha ha ha! Pensador! Quant de temps! Vinga, home, no em crec que tu et quedes en blanc en un examen 😉 .

    Una abraçada!

  6. frannia ha dit:

    Estàs nominat! 🙂

  7. Deric ha dit:

    Ei! Són molt boniques però no reparteixis tantes carabasses entre els teus alumnes que t’agafaran mania!!!!

  8. Jesús M. Tibau ha dit:

    Quina collita!

  9. Ainalma ha dit:

    Sigues bo, Giorgio, sigues bo amb els nanos!

Deixa un comentari

