El final d’una era

Hem arribat al final de la història. Una història que, per a alguns, va començar el 1997, però a la que la majoria ens vam incorporar una mica més tard. Una història que ha despertat tantes passions com crítiques furibundes (i, fins i tot, la condemna moral per part d’alguns aiatolàs de l’església catòlica o del conservadurisme americà més ranci). Una història que ha alimentat una generació de lectors i que n’ha recuperat d’altres (que estaven una mica massa anquilosats de tanta lectura acadèmica i academicista).
Però, per damunt de tot, hem arribat al final d’una història que ha fet gaudir hores i hores a milions de lectors repartits per tot el món. I, si no recorde mal, aquesta és la principal finalitat de la literatura: fer-nos gaudir d’unes hores de lectura plaent mentre arriba el final.
I el final ja ha arribat: bona lectura a tots.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en harry potter, Literatura, màgia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a El final d’una era

  1. dospoals ha dit:

    Toca, ja era hora, pesats, enfadosos! La caguera que heu mogut, la mare que va i el pare que torna! Ala i que es muira!

  2. nimue ha dit:

    home, Dospoals… tampoc cal posar-se així. Raona la resposta. Supose que hauràs llegit algun llibre i no t’haurà agradat. Per què? El tema merchandasing i pel·lícules és igual. A mi m’interessen els llibres, la resta m’importa ben poc. No seré més feliç per tindre un “objecte-Harry Potter”! Però el llibre és el llibre. Així que no entenc què et molesta tant. Però segur que quan m’ho expliques t’entendré…

  3. dospoals ha dit:

    Ei, que no estic enfadat (el que passa és que no he posat la icona del pic d’ull!). Ho dic més que res perquè ausades la caguera que ha mogut!

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Doncs, sí, la mateixa caguera que m’agradaria moure a mi si algun dia escric una novel·la😉 .I ara, parlant seriosament, el que a mi em fot és que, cada volta que als informatius parlen del tema, han d’esmentar, també, els calers que ha guanyat la dona: ja tenia raó Saint-Eixupery, que els adults no saben valorar res que no porte una etiqueta de molts milions.

  5. Ainalma ha dit:

    Si! Ahir a les 18:30h allà era jo, agafant entre les mans l’últim! Ara, a llegir-lo!

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Vols dir que encara no saps com acaba, <>Ainalma<>? Uiiiii! Doncs ves espai i procura no trobar-te amb en Tux, que fa mesos que el tinc emmordassat perquè no ho vaja xarrant per tot arreu!

  7. Tux ha dit:

    Ui quina mentida més grossaaaaaa! No li faces cas al Giorgio, <>Ainalma<>, que no jo ho vaig escampant per enlloc! Que jo sé que la gràcia està en el misteri i no vaig a xafar-li’l a ningú!Però, això sí, procura llegir de presa, corre, corre!

  8. namaga ha dit:

    oh! aleshores ja tens molt bona lectura per a tot el que queda d’hivern!

  9. Giorgio Grappa ha dit:

    No crec que em dure tant, <>Namagueta<>😀 .

  10. Giorgio Grappa ha dit:

    Això sí, <>rAnita<>, ja ho crec!

Deixa un comentari

