L’aventura del pingüí s’anomena llibertat

Hola hola hola! Ja estic ací en aquesta vesprada de pluja que el Giorgio està gaudint en directe en la terrassa: l’he enganyat amb un martini i allí que l’he deixat tancadet: hi hi hi hi!

Que què havia fet el Giorgio per merèixer aquest tractament? No, si no havia res encara, però s’ho estava rumiant: com que la setmana que ve sortirà la nova versió d’Ubuntu, volia amollar-vos un altre discurs de bits i bots i paraulotes esdrúixoles. Aaaaah! però jo li he deixat un martini en la terrassa i ell s’ha empassat l’esquer amb ham i tot!

Que sí, que molt bé, que això de la nova Ubuntu està molt bé i jo n’estic ben content. Però, la millor manera d’explicar el que realment significa només la coneixem nosaltres, els pingüins: mireu que ben explicat!!!!

(A veure si em trobeu entre els meus germanets…)

Aquesta entrada ha esta publicada en GNU/Linux, Linux, llibertat, pingüins. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a L’aventura del pingüí s’anomena llibertat

  1. nimue ha dit:

    deduisc que deu haver un video o una imatge o un enllaç però almenys al meu ordinador no es veu res, només l’espai en blanc.

  2. Tux ha dit:

    Un vídeo ben boniiiiiiic!

    Això és que et falta el plugin del Flash, Nimue; si no pots veure cap vídeo de YouTube, és això… No t’ix cap missatge que diga “Senyoreta, a vostè li falta un plugin, però no s’ofenga que no li estic dient ninguna cosa mala”?

    No tenies el disc dur malaltet? Doncs, si t’hi han fet alguna cosa, igual no te l’han tornat a instal·lar. Pots buscar-lo per ací:
    [http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/]

    Vinga, que no és gens difícil.

    Besets i becadetes!

  3. Carquinyol ha dit:

    L’ubuntu nou molt bé, però el firefox 3 de moment no tan, que molts complements que tenien no funcionen… per sort, n’he trobat de similars que si, però amb el Google Browser Sync la cosa està complicada… en fí, paciència

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Nimue, ja has aconseguit veure el vídeo del Tux?

    Tux, si t’agafe, veuràs! M’has deixat tota la vesprada sota la pluja!

    Carquinyol, és veritat, a mi també em manquen un fum de complements… i són la sal del Firefox! Bé, és normal, és una versió beta.

  5. nimue ha dit:

    ui! ara sí que el veig en el teu blog! misteris… està graciós. Els pingüins són gràciosos facen el que facen.

  6. namaga ha dit:

    que mono que estàs amb aquest esmòquing 😛

  7. Deric ha dit:

    no sabia que els pingus podien volar!!!
    Esperarem el nou linux, no?

  8. Tux ha dit:

    Oi que sí, Nimue? Si és que el pingüins som un encaaaaaant!

    Namagueta, els pingüinets som molt monooooooos! I molt elefants, dic elegaaaaants!

    Home, Déric, ací està la gràcia, que som molt tímids i només volem d’amagat, per això ningú no sabia que podíem volar 😛 .

  9. Ainalma ha dit:

    Si visquera una altra vida, em demane ser pingüí!

  10. namaga ha dit:

    haaa, haaaa haaa Tux sempre em fas pixar-me de riure!

  11. PetitaCriatura ha dit:

    Quin video més bonic, m’ha encantat. Aquests publicistes se les saben totes.

    Els gatets no sabem volar com en Tux i els seus col·legues, però l’esmòquing també ens queda molt mono eh!?

    :-***

Deixa un comentari

