Vacances!!!!

Ja està. El darrer claustre ha passat i, amb ell, tota la paperassa del curs, totes les notes, tots els malhumors i tots els maldecaps. Això sí: ja estem pensant en el curs vinent, ja anem preparant les primeres fulleraques (la burocràcia és l’entitat més antiecologista que conec) que no ha de llegir ningú.
El cas és que, per tal de no avorrir-me, aquest estiu he decidit canviar de casa. Potser més endavant tornaré a les antigues Anotacions al marge; però, de moment, vull aprofitar l’estiu per fer unes quantes provatures sobre WordPress. Coneixent que la curiositat és, en mi, malaltia incurable, no us ha de sorprendre.
Apa, vaig a preparar la primera ressenya del meu particular cicle cinematogràfic “Un estiu de cine”.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Vacances!!!!

  1. zel ha dit:

    Doncs jo encara tinc paperassa enmig dels braços, que no l’acabo mai, entre el curs ja passat i el proper, quina mandra…
    A veure com va això del wordpress, jo no m’atreveixo, cada vegada que he volgut fer canvis, em surten bestieses i he de recuperar l’anterior…
    Bones vacances! Ens anem saludant pel camí cap al setembre!

Deixa un comentari

