AVISO IMPORTANTE: Servicios a punto de caducar

Ja fa un parell de setmanes que estic rebent emilis amb l’encapçalament que dóna títol a aquesta entrada. La raó és que, demà, 13 de juliol, em caduca l’antivirus que vaig subscriure quan encara feia servir Windows; la companyia, amablement, m’ho recorda per tal que en renovi la subscripció —cosa que no faré, és clar. A partir de demà, per tant, GNU/Linux em farà estalviar un bon pic cada any, gràcies a que el pingüí no necessita aquelles proteccions.
El millor antivirus de 2008
Una sensació de tranquil·litat…
Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en GNU/Linux, Informàtica, L'aventura del pingüí, ubuntu. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a AVISO IMPORTANTE: Servicios a punto de caducar

  1. Deric ha dit:

    ais! a mi també m’ho diu però no sé què fer, ens tenen atrapats!

  2. rAnita nOe ha dit:

    quina alegria giorgio.. a mi m´agrada machintosh per aixo mateix.. res de virus.
    petonets, ja estic a l´argentina..

  3. Ainalma ha dit:

    Linux no necessita antivirus??? :-O

  4. ggrappa ha dit:

    Déric, si tu no vols, no et tenen atrapat. Això sí, la llibert té un preu: cal canviar una mica els hàbits de treball i cal aprendre un parell de coses noves. Però aprendre és divertidíssim!
     
    rAnita, sabies que el cor dels Macintosh és un pingüí? En la versió 10.5 (em sembla) van modificar el sistema operatiu i es van basar en un BSD, una mena de cosí del GNU/Linux.
     
    No, Ainalma, res d’antivirus. Podríem dir que els anticossos dels pingüins són poderosos i que no necessiten vacunes. Amb un tallafocs (i en tens a cor què vols, tots gratuïts), ja vas bé.
     

  5. rAnita nOe ha dit:

    no tenia ni idea, pero m’agrada amb pingüí i tot.. molt mes sencill que windows, I mes divertit..

  6. ggrappa ha dit:

    Els pingüins són divertits: que m’ho diguen a mi, que en tinc la casa plena 😀

Deixa un comentari

