San Torne-m’hi

Ja està, ja m’he fartat del WordPress.

No m’agrada que no em deixi alterar el codi html i els estils css del bloc si no em passo a la versió a pagament.

No m’agrada que em tracti de ximple i que es dediqui a reinterpretar el codi html si decideixo retocar-lo manualment en alguna entrada.

No m’agrada perdre el temps per fer una cosa tan elemental com és
penjar-hi un vídeo del YouTube (i tan bé que funciona quan funciona).

No m’agrada no tenir espai il·limitat per als meus textos (el tema de les imatges no em preocupa, i sempre es pot solucionar d’altres maneres).

Potser si tingués el bloc en un espai propi (un servidor en el meu ordinador o un espai llogat) m’aniria millor, no ho sé. Ara per ara, però, és una opció que no em plantejo, de manera que me’n torno al blogger, a les antigues Anotacions. Ja en coneixeu el camí i sé que no us ho prendreu malament, ja sabeu que m’agrada fer experiments i descobrir les coses per mi mateix. Us hi espero.

Anuncis

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Personal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a San Torne-m’hi

  1. Arnau ha dit:

    Efectivament, si el tens en el teu propi espai pots fer el que vulguis amb el WordPress.

  2. ggrappa ha dit:

    Gràcies per confirmar-m’ho Arnau.
    Anit en van fer una proposició indecent (uiiiiii, com ha sonat això…) i es ben possible que comenci a gorrinejar en l’espai d’un amic. De moment, però, com que sé que trigaré una mica en aprendre’n els fonaments i en estar en condicions de poder fer coses “presentables”, continuaré publicant en Blogger. Però la intenció, és clar, és acabar fent-ho en un WordPress en condicions i totalment personalitzat.

  3. petitacriatura ha dit:

    Estic convençuda que per poquet que t’hi posis faras coses molt més que “presentables”. A més, tens l’ajuda d’en Tux i l’Idefix :-p Records, per cert.

    Sigui com sigui, et seguirem allà on vagis :-*

  4. ggrappa ha dit:

    Gràcies, Petita: us faré pegar més voltes que a una baldufa 🙂 .

  5. Amadeu Sanz ha dit:

    Estimat Giorgio,
    veig que tens tancat l’Anotacions al marge en blogspot –al meu agragador apareix el darrer post el 22/1/09, aquell d’Obama–, almenys al públic en general, i no sé com accedir a tu. Gràcies que el Google m’ha dut ací.
    El cas és que m’han demanat per tu la gent que fa el web Pica’m (http://picam.info/)- Crec que deuen voler que hi col·labores d’alguna manera.
    Si t’interessa, posa’t en contacte amb mi i et rebotaré el correu que m’han enviat.
    Salut,
    Amadeu

  6. Amadeu Sanz ha dit:

    Per cert, jo també vaig una prova de migració al wordpress i em vaig fer enrere pels mateixos motius que tu 😉

Deixa un comentari

