El verí del teatre

Aquest dijous he començat amb el curs de teatre per a adults. Jo, en realitat, en buscava un per a adúlters, però, en fi… No, de debò, és una de les coses que feia molt de temps que tenia pendents: apuntar-me a un curset de teatre i tornar a trepitjar els escenaris.
De moment, res de l’altre món: exercicis de respiració, de veu, de moviment, alguna improvisació que altra (sempre són la part més divertida); però, pel que m’han explicat, cap a finals de curs se sol fer una representació amb públic de veritat i tot.

L’espectacle ha de continuar.

Powered by ScribeFire.

Anuncis

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Literatura, teatre. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a El verí del teatre

  1. nimue ha dit:

    a veure com resulta la cosa…

  2. Ainalma ha dit:

    Uf, vaig provar el teatre fa anys i em va servir per a adonar-me d’una cosa molt important: no està fet per a mi! (o jo no estic feta per a ell, millor dit). Molta sort!!

  3. Deric ha dit:

    Jo també vaig fer teatre, m’ho passava molt bé!Ja avisaras quan arribi el fi de curs!!!

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    De moment, la cosa pinta bé. Si fem algun muntatge de cara al públic, ja us avisaré 😀 .

  5. dospoals ha dit:

    el fet és menejat-se i fer alguna cosa (com a mi emb el ball ja fa dos anys)

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Aquesta és la idea, <>Dospoals<>, fer alguna cosa i passar-s’ho bé.

Deixa un comentari

