Hi ha dies, alguns dies

Hi ha dies, alguns dies, que em piquen els dits: em vénen al cap mil imatges, mil mots, mil títols, algunes dotzenes de drames humans, qualque argument interessant.

Tanmateix, quan arribo a casa se m’obliden totes les idees i em quedo en blanc.

Anuncis

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Personal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Hi ha dies, alguns dies

  1. SiscoGarcia ha dit:

    Arribes a ser poètic, Giorgio 😉

  2. namaga ha dit:

    millor que quedar-se en negre! o en rosa! o … :* ànims!

  3. nimue ha dit:

    per això va bé tindre una llibreteta a mà…

  4. Jordi ha dit:

    A mi em passa el mateix moltíssimes vegades. Tot i que de vegades a casa encara recordo alguna cosa, em fa mandra posar-me a escriure-ho. Què hi farem 🙂

  5. Giorgio Grappa ha dit:

    Gràcies, <>Sisco<>, m’ha fet molta il·lusió 🙂 .<>Namagueta<>, ja em quede en negre de dilluns a divendres, a la feina. Quedar-me en rosa, si té alguna implicació sentimental, potser no em desagradaria 😛 .<>Nimue<>, saps que no he sigut mai tan organitzat 😀 .Al final, <>Jordi<>, tota la culpa és de la feina: ens deixa massa cansats i ens ofega la creativitat 😦 .

  6. Lliri blanc ha dit:

    Effetto Grappa???besets poeta!

  7. josepgallart ha dit:

    quin krak ¡¡¡ quan et torni a passar recorde el IDEFIX.Salutacions

  8. Giorgio Grappa ha dit:

    Non credo sia la grappa, <>Lliri Blanc<>, ma tutto è possibile 🙂 .<>Josep<>, gràcies a que sempre duc l’Idéfix amb mi, de vegades sí que puc apuntar aquelles idees 😉 .

Deixa un comentari

