Cansanci

Fa molt de temps que no escric res per aquí, i no és perquè no tingui res que contar, sinó perquè estic molt cansat: em passen massa coses. Un parell de cursets d’informàtica (de l’empresa) i un altre de teatre estan entre els factors que em lleven temps lliure; però també està la feina: aquest remaleït inici de curs que sembla no acabar mai.
Per sort, encara estic explicant literatura medieval a les criatures de primer de batxillerat, i això té el seu puntet.
Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a Cansanci

  1. Anonymous ha dit:

    Ostres, si no t’espaviles se t’ajuntarà aquest inici de curs amb el del que ve…:-PCuida’t molt Jordi, i disfruta de la teva literatura medieval…(i després em diuen friki a mi….:-D)Papapep

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    Si no fos pel Ramon Llull i altres pirats com ell, no saps com m’avorriria, <>Papapep<> 😉 .

  3. Claudia Nobre ha dit:

    La veritat és que l’inici de curs és dur i sol durar fins els Nadals. I quan tornes de Nadal, ja és final de curs, com aquell que diu.Ànim, que només queda un mes per a Nadal!!

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Un mes és moooooooolt de temps, <>Claudia<> 😦 .

  5. Carquinyol ha dit:

    Vinga va confessa… el que et passa és que passes masses hores arreglant les coses de l’Ubuntu 8.10 que no funcionen !!😛

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Ha ha ha! No vas desencaminat, <>Carquinyol<>:A l’Astérix (el portàtil “gran”), li he clavat la Lincat 2.0 en una partició (hi estic fent un curset per internés) i he aprofitat per reinstal·lar-hi la Kubuntu partint de zero, però la 8.04, perquè no m’agrada el Kde 4.1, el veig massa verd, encara.I a l’Idéfix (l’Asus EeePC 701) sí que li he ficat una Xubuntu 8.10 que, aquesta sí, m’ha costat una mica de configurar (la targeta wifi, catxis la mar).(Encara no he tingut temps de posar-me amb en Copdegarròtix, el vell Pentium III…)Què? T’està donant molta feina la cabra intrèpida? Jo diria que totes les actualitzacions donen una mica de feina, per això he decidit que només m’apuntaré a les LTS i que les faré durar dos anyets: ja està bé de tanta feina, home; si, al final, sempre ho tens tot d’allò més actualitzat 🙂 .

  7. Carquinyol ha dit:

    A mi gens !! Al Formiga (el portàtil) la instal·lació ha anat rodada, de fet va tant bé que sembla un ordinador nou!! Al Xicotet (el P4) cap problema ni amb el driver nvidia ni amb el Compiz i al VMUbuntu (la màquina virtual pel Mac) tampoc sense problemes.El que és una llàstima és que FreeNX no el porti de sèrie, pel meu gust és la millor eina per a utilitzar escriptoris remots, a anys llum del VNC i millor amb diferència que l’escriptori remot del windows.

  8. Giorgio Grappa ha dit:

    En realitat, tret del tema de la targeta wifi de l’EeePC, que s’ha de configurar a banda (ara només cal instal·lar-hi un nucli diferent), tot ha estat bastant rutinari; recuperar el home, que n’havia fet còpia de seguretat, ha estat fàcil.Crec que l’< HREF="http://orestes.caliu.cat/" REL="nofollow">Orestes<> ens va recomanar el FreeNX a l’última festa. Per cert, aquest dissabte hi ha una < HREF="https://wiki.ubuntu.com/InstallIntr%C3%A8pid" REL="nofollow">install party a Amer<>: no t’hi deixaràs caure, <>Carquinyol<>?

  9. Carquinyol ha dit:

    No, aquest cap de setmana baixo a València 😦

  10. dospoals ha dit:

    Jo també vaig un poc de bòlit. Però tot és cosa d’organitzar-se una miqueta…

  11. Jesús M. Tibau ha dit:

    que no et falti mai el plaer d’ensenyar

  12. Giorgio Grappa ha dit:

    Quina llàstima, <>Carquinyol<>. Bé, serà en una altra ocasió.Organitzar-se també requereix temps, <>Dospoals<> 😉 .Si això m’arriba a faltar, <>Jesús<>, m’hauria de cercar una altra feina.Sí que ho estàs, <>Nimue<>: amb un comentari tan breu… 😉 .

  13. Giorgio Grappa ha dit:

    Ostres, <>Carquinyol<>, m’acabo d’adonar que la Install Party d’Amer no és aquest dissabte, sinó a l’altre: el 29 de novembre! Encara podràs venir 😀 .

  14. Carquinyol ha dit:

    jur.,.. l’altre cap de setmana també el tinc ocupat!! La veritat és que tampoc he anat mai a una party d’aquestes… però tot serà provar-ho algun dia!!Moltes gràcies per l’avís !!

  15. Giorgio Grappa ha dit:

    Són molt divertides, <>Carquinyol<>, t’ho asseguro, hauràs de venir a alguna 😀 .

Deixa un comentari

