Absència

No m’agraden les absències.

No m’agraden les absències
                                              inesperades
que prolonguen incerteses.

No m’agrada la teva absència
(i això que gairebé no et conec).

No m’agraden les arquitectures que descansen sobre
núvols de desconeixement i fantasia: la llei de la gravetat
sol ser especialment cruel amb les meves il·lusions.

Anuncis

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Absència

  1. Jesús M. Tibau ha dit:

    les lleis físiques no hi tenen res a fer contra la il.lusió

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    Res a veure, és cert, <>Jesús<>. Però, de vegades, els conceptes científics, tan prosaics ells, m’agraden com a metàfora de coses més importants.

  3. Anonymous ha dit:

    Sap ell/a que la trobes a faltar?

  4. arell ha dit:

    Fa ja uns mesos que llegeixo tot sovint el que tu escrius , però el sentiment d’absència avui m’ha deixat una mica tocada, per això tot seguit he buscat possibles referències a aquest sentiment en els teus escrits.Només l’he trobat en els REGALS.és la mateixa persona? ja sé que no tens pq contestar però de veritat m’agradaria. Fins ara.

  5. Giorgio Grappa ha dit:

    No, <>Anònim<>, tret que tingui una imaginació desbordant o una percepció extrasensorial digna de Merlín i Morgana plegats, no ho pot saber.M’has deixat sorprès, <>Arell<>; sorprès i intrigat. Dius que em llegeixes des de fa uns mesos (aquí és on la meva autoestima es dispara), però em sembla que aquest és el teu primer comentari (o potser no: la meva memòria és un desastre); et sents intrigada (?) pel sentiment d’absència i rellegeixes els meus escrits cercant-hi alguna referència aclaridora: curiós, molt curiós.Et confessaré una cosa: no recordo a què o a qui em referia amb “Regals”, però m’alegra que me l’hagis fet cercar i rellegir, m’ha agradat retrobar aquella reflexió. Gràcies per fer-m’ho notar.

  6. Anonymous ha dit:

    Imaginació.. potser si que en té d’imaginació però tu no et deixes veure ..torna.hi

  7. arell ha dit:

    Quin greu ja deus estar dormint… per anar a la fàbrica demà’…saps la teva absència en aquests moments és molt semblant a la meva, malgrat tot jo no em puc refugiar en unes paraules ni en un insignificant paràgrafr, la meva absència ja fa massa que dura i saps …. potser que avui no t’expliqui gaire trencaria l’encant. fins ara.

  8. arell ha dit:

    Perdó m’oblidava, busco una referència

Deixa un comentari

