Jingle bells, jingle bells…

Hola, hola, hola!
Doncs, sí, ja s’acosta el Nadal i ja fa setmanes que els Pares Noels i les nadalenques ens fan el cap com un tambor. Jo, per no ser menys, he començat una petita investigació sobre les variants de la lletra d’una famosa nadala que em va ensenyar el Giorgio l’altre dia; i, la veritat, n’he trobat un fum (fum, fum, fum!). Què us sembla si fem una petita votació a veure quina variant és la més popular? Au, vinga, allà anem (però, canteu tots, eeeeeeh?):

Variació 1

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul…
un de llarg,
un de curt
i un de geperut!
ei!

Variació 2

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul…
un de gran,
un petit
i un de malparit!!!!
ei!!!!

Variació 3

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul,
que quan plou
i fa sol
es belluga sol!
ei!

Variació 4

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul.
“Jo en tinc dos,
jo en tinc dos,
que és un més que tu.”
ei!

Variació 5

Tinc tres pèls,
tinc tres pèls,
tinc tres pèls al cul:
un de blanc,
un de fosc
i altre de colors.
ei!

Variació 6

Tinc un pel,
tinc un pel,
tinc un pel al cul;
em fa mal,
em fa mal
i no em puc rascar,
ei!

Tinc un pel,
tinc un pel,
tinc un pel al cul,
m’hi he rascat,
m’hi he rascat,
m’hi he fet molt de mal,
ei!

Variació 7

Tinc un pèl
tinc un pèl
tinc un pèl al cul,
que està sol,
que està trist,
se me morirà,
ei!

“Tens un pèl,
tens un pèl,
tens un pèl al cul;
llava-te’l,
renta-te’l
i veuràs que bè,
ei!”

Variació 8

Tinc un pèl
tinc un pèl
tinc un pèl al cul;
rasca-me’l
rasca-me’l.
“Rasca-te-lo tu!”
ei!

Variació 9 (aportada per Kuratowsky!)

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul.
“Jo en tinc dos,
jo en tinc dos,
un de negre i un de ros”
ei!

Variació 10 (aportada per AlterEgo!)

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul.
Que està sol
i té fred
i està malalt,
ei!

Variació 11 (aportada per rAnita nOe!)

tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul.
Rasca-me’l
rasca-me’l
i voràs quin gust!

Us han agradaaaaaat? Doncs, au, vinga, ara… a votaaaaaar! I si algú en coneix alguna versió diferent, ja tardeu a contar-nos-laaaaaa!

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Profundes reflexions filosòfiques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

33 respostes a Jingle bells, jingle bells…

  1. kuratowsky ha dit:

    Que bo, però jo sabia un altra versió. Quí va:Tinc un pèl,tinc un pèl,tinc un pèl al cul.“Jo en tinc dos,jo en tinc dos,un de negre i un de ros”ei!Bon nadaaaaaal!

  2. Anonymous ha dit:

    La versió 1 és la que em sona, però he de dir que n’hi ha de força enginyoses 😉

  3. SiscoGarcia ha dit:

    La versió 1 és la que em sona, però he de dir que n’hi ha de força enginyoses 😉(Abans se m’ha escapat signar)

  4. Tux ha dit:

    Ooooooh! El <>Rafael<> ha sigut el primer en deixar el seu vooooot! El pingüí major ha vingut a votaaaaar!<>Kuratowsky<>, quina versió més bonica ens has deixaaaaaat! Vaig a afegir-la com a versió número 9!Així, <>Sisco<>, tu, quina voteeeeees? La primeraaaaaaa?

  5. Carquinyol ha dit:

    A mi m’agrada la versió 2… però per a karaokes em quedo amb la versió de Kuratowsky.

  6. Tux ha dit:

    I van dos vots per al número dooooooos!I, i, i, <>Carquinyol<>, tu vas molt pels karaokes? No en coneixes cap on tinguen aquesta cançó? És que me’n vull emportar el Giorgio de farra i vull que la cantiiiiiii!

  7. dospoals ha dit:

    Jo sabia la del rasca-te’l

  8. Eli ha dit:

    M’agrada la variació 9Però de veritat que tens un pel al cul???ja,ja,jaAquesta cançó la cantava quan era petita, i em renyaven per dir aquests disbarats!!!

  9. Tux ha dit:

    I no te’n saps cap mes de nova, <>Dospoals<>? Alguna de la Marina o de la Safor o dels estapes siberianes d’Alacaaaaant?Hola, <>Eliiiiiii<>! Un vot per a la número noooooooou! Nooooo! Jo no tinc un pèl: jo tinc una ploma en el culet que em fa cosconelles 😛 . Aaaaaah! i això no és dir disbarats: és alta poesiaaaaaa!

  10. Tux ha dit:

    Un vot del <>Déric<> per a la huiiiiiiit!

  11. Tux ha dit:

    Un vot per a la número quatreeeeee! Gràcies, <>Josep<> 😀 .

  12. namaga ha dit:

    Tux però si tu tens mil·lers de pèls ! si tu ets de felpa, felput! així doncs a mi m’agrada la 5

  13. Tux ha dit:

    Però jo sóc d’una felpa molt especial, <>Namagueta<>: felpa de plometeeeeeees!I la Namagueta vota pel número cinc, i t’he escoltat com anaves cantant-la quan pensaves que ningú et mirava 😛 .

  14. Ainalma ha dit:

    Això em demostra que, efectivament, la gent s’avorreix molt!!! Bones festes!

  15. Tux ha dit:

    Fresca <>Namagueta<>,ja t’han obertla porteta? 😛Però la gent que es posa a cantar amb mi no s’avorreix gens ni miqueta, <>Ainalma<>. Per ceeeeeeert, tuuuuu, quina versió estàs tocant amb el teu saxofóóóó?

  16. Ainalma ha dit:

    Com que el saxo no diu lletra, tria tu la que més t’agrade, que jo t’acompanye!!!

  17. rAnita nOe ha dit:

    jajajajajaja m’han agradat totes!!!!

  18. Tux ha dit:

    Que diplomàtiques, l’<>Ainalma<> i la <>rAnita<>! Al final, no heu triat cap versió 😛 .

  19. Unmei ha dit:

    Hehehe quin riure Tux!! Bon nadal per tu i el teu pèl!! 😉

  20. AlterEgo ha dit:

    Tinc un pèl,tinc un pèl,tinc un pèl al cul.Que està soli té fredi està malalt,ei!

  21. rAnita nOe ha dit:

    tinc un pèl,tinc un pèl,tinc un pèl al cul.rasca-me’lrasca-me’li voras quin gust!ea, aquesta es la que jo sabía de petiteta.. ja no tinc que escogir 😛bon nadal!!!

  22. Tux ha dit:

    Un beset <>Unmei<>!Gràcies, <>AlterEgo<>! L’afegirem a la llista 😀 .Olé! Olé! I la <>rAnita<> també! Ala quanteeeeeees!

  23. mar ha dit:

    jejeje, quants records em porta aquesta cançó…passava per desitjar-te bones festes i un feliç 2009una abraçada

  24. Tux ha dit:

    Bones festes, <>Maaaaaaaar<>! Bones festes i bon aaaaaaaaany!

  25. Lliri blanc ha dit:

    Bon any a tots!Arribo tard i trobo aquestes cançons tan divertides que no coneixia.Me’n aniré cantant!

  26. Giorgio Grappa ha dit:

    No les coneixies, <>Lliri Blanc<>? Però si són les nadales més famoses del món! 😀Bon any, Lliri Blanc!

  27. Tux ha dit:

    An de güiner ííííííís….!!!La número DOOOOOOOOS!!!!<><>Tinc un pèl,tinc un pèl,tinc un pèl al cul…un de gran,un petiti un de malparit!!!!ei!!!!<><>Aix, quines ganes que tenia de dir la famosa frase…

  28. Anonymous ha dit:

    Felicitats per la versió, però i la carpeta del 2009 ?

  29. Giorgio Grappa ha dit:

    No siguis impacient, <>Anònim<>: fins que no escrigui cap article en aquest 2009 no se’n crearà la carpeta 🙂 . Ja hi manca poc, ja hi manca poc.Així, t’ha agradat la nadala guanyadora? Com es nota que no tens un pingüinet a casa que porta quinze dies cantant-la sense parar… 😛

Deixa un comentari

