Pausa

No sé si és una característica meva o si són les circumstàncies les que m’hi porten, el cas és que, des que tinc memòria, he canviat de “situació vital” cada cinc o sis anys: lloc de residència, estudis, situació laboral… Ara, però, porto més de vuit anys en el món de l’ensenyament i, la veritat, el cos em demana un canvi. I és que aquest treball està molt lluny de fer-me feliç.
Així, doncs, he decidit agafar-me un mes de llicència, en part perquè necessitava descansar i en part perquè vull replantejar-me seriosament el meu futur professional i vital. És clar que deixar aquesta feina seria la decisió més extrema i arriscada; per sort, en el pitjor dels casos, aquesta opció no seria un suïcidi laboral, puc dedicar-me a altres coses;  per sort, no tinc càrregues familiars que m’ho impedeixin; i, també per sort, hi ha altres solucions no tan dràstiques que estic estudiant. El que sí que tinc decidit és que vull dedicar més temps a activitats més agradoses i satisfactòries, i si això significa que m’he d’ajustar el cinturó, ho puc assumir.

Com deia Sèneca (amb altres paraules), la nostra llibertat és inversament proporcional a les nostres necessitats i directament proporcional a la nostra capacitat de renúncia.

Afegitò: 30 minuts

Com a mínim, he posat en marxa un dels meus projectes: després d’anys i panys de sedentarisme, acabo de córrer 30 minuts. Sense aturar-me. Sense caminar. Tot d’una. A ritme gorrinero, això sí: les àvies que tornaven de la compra amb el carro em passaven sense dificultat.
A veure si, dins d’un any, les coses han tornat al seu lloc.

Powered by ScribeFire.

Anuncis

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Personal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Pausa

  1. Amadeu Sanz ha dit:

    Et felicite per les dues decisions que prens: un mes de pausa, i més en aquesta època de l’any, l’agraeixen el cos i a l’ànima. La professió d’ensenyant, i més si l’acompanya la condició de funcionari, pot ser un parany per a moltes inquietuds: la seguretat, el sou, les vacances… El fet que t’ho planteges, de parar i pensar el pas següent, és admirable i demostra una catadura ètica vital poc freqüent. Això d’anar a córrer també està bé, a vore si m’anime jo també, que la panxa ja quasi em tapa la vista dels peus.Ja contaràs com quedes.

  2. George Guinness ha dit:

    Home, Amadeu, en les teves fotos apareixes molt prim, molt atlètic: no em crec això de la panxa 😉 .

  3. Amadeu Sanz ha dit:

    El photoshop fa miracles.Salut

  4. nimue ha dit:

    doncs ale, a descansar…

  5. nimue ha dit:

    per cert… l’altre dia vaig tenir un “error 17” al engegar l’ordinador (sí, 17) vaig resetejar a saco, i es va engegar sense problemes…misteri…)

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Jo intentaré canviar el potoxop per les espardenyes, <>Amadeu<> 🙂 .El 17, <>Nimue<>? Això vol que dir que, mentre iniciava el GRUB, ha intentat muntar alguna partició i no ho ha aconseguit. Amb els precedents d’inestabilitat del teu disc dur, això sembla un error físic aleatori.No l’has renovat encara, oi?

  7. rAnita nOe ha dit:

    ens marejaras entre el giorgio i el george.. m’alegre de que no t’hajes perdut en la red.. encara que ara sigues geor.gio.. 🙂espere que arrives alla on vulgues arribar, estas prenent les decisions que toca.. besets

  8. George Guinness ha dit:

    Al final, <>Ranita<>, sempre sóc jo mateix… o algú que se m’assembla molt 😉 .

  9. alexm ha dit:

    Facis el que facis, que tinguis molta sort i t’ho passis molt bé.

  10. George Guinness ha dit:

    Gràcies, <>AlexM<>! Com a mínim, ho intentaré.

Deixa un comentari

