Botigues d’ordinadors en la xarxa

És molt delicat, això de recomanar botigues en la xarxa; de manera que només us explicaré què he comprat a través d’aquestes dues i quin resultat m’ha donat. Ja us avanço que vaig quedar content.
Precios10.com
Ordinadors, ordinadors a mida, components, impressores, pantalles…
Molts dels ordinadors del meu centre han estat comprats aquí, incloent-hi el sobretaula nou del meu departament. Com que la comanda no la vaig fer jo personalment, sinó el secretari, no us puc informar sobre el temps real que van trigar a servir-nos-el. Per cert, que el vam demanar sense sistema operatiu i l’Ubuntu hi va de meravella.
Tenen una gran varietat de games en tots els productes, i els preus em semblen molt bons; per exemple, hi trobareu l’ASUS Eee PC 901 (el germà major del meu Idèfix, per entendre’ns) per 185.79 €, IVA inclòs.
L’empresa és de Múrcia, crec.
BatteryUpgrade.com
Bateries, carregadors, targetes de memòria.
Aquí em vaig comprar una bateria extragran per al meu Idèfix, amb unes sis hores d’autonomia. Van trigar només 9 dies a fer-me-la arribar des de Hong Kong.
L’empresa és holandesa i té pàgina en castellà.

No sigueu malgastadors…

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en botigues, Informàtica, internet, maquinari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Botigues d’ordinadors en la xarxa

  1. faktor ha dit:

    Jo he comprat diverses vegades a PCComponentes.com i encantat de la vida.

  2. George Guinness ha dit:

    Gràcies, <>Faktor<>, hi faré una ullada; ni que sigui per fer-se una idea dels preus abans d’anar a la botiga de confiança, aquesta mena de llocs són interessants.

Deixa un comentari

