Etopeia i prosopografia

No molt sovint, és veritat; però, de tant en tant, et sorprens en descobrir un alumne que, amb un barreja simpàtica de bons hàbits d’estudi i de sentit de l’humor, et clava un parell de cultismes en el vocabulari d’un treball de lectura.

I somrius, mentre et preguntes si arribarà, algun dia, a llegir-se la Poètica d’Aristòtil.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en humor, Literatura, Treball. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Etopeia i prosopografia

  1. SiscoGarcia ha dit:

    Diguem incult, però no he llegit la Poètica (ni cap altra cosa) d’Aristòtil. Tampoc no coneixia els dos termes esmentats😦

  2. George Guinness ha dit:

    No li ho diguis a ningú, però jo tampoc no els coneixia😮 . I tampoc m’he llegit la Poètica, només l’he fullejada una mica: una altra assignatura pendent, veus?Això sí, em vaig fer un tip de riure, amb el treball del meu alumne. Té sentit de l’humor, el noi.

  3. nimue ha dit:

    jo tampoc ni idea…😦

Deixa un comentari

