Jaunty Jackalope: la llebre banyuda

Quan només falten tres setmanes per l’aparició de la Llebre Banyuda (“ein?”… bé, sí, Jaunty Jackalope, nom de la Ubuntu 9.04), els periodistes se’n fan ressó i escalfen motors. Avui, per exemple, n’ha sortit un article a El País, bastant millor documentat que en altres ocasions. Serà veritat que el programari lliure ha deixat de ser un mite?

Si creiem en les dades que ens hi aporten, sembla que sí: més de cent milions d’usuaris d’Ubuntu en tot el món. Bé, ni que fossin (ni que fossim!) només deu milions, ja ningú no pot dir que som quatre gats (o quatre pingüins).
Això sí, davant de la immensitat de l’oceà, tota la producció de chianti és queda en no res. Però, per altra banda, qui vol ser una ona d’oceà podent ser un bon got de chianti?

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en gnu-linux, Informàtica, jaunty jackalope, programari lliure, ubuntu. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Jaunty Jackalope: la llebre banyuda

  1. nimue ha dit:

    jolin… però és que una llebre banyuda… per què…? és que una llebre banyuda… Per què no una llebre i ja està? és bonica una llebre i ja està, sense accessoris… no?

  2. George Guinness ha dit:

    Ja. L'”ein” anava per tu, 🙂 .Pel que he llegit en alguns blocs, aquest animal forma part de la mitologia nord-americana. El que no he pogut entendre és si es referien a mitologies ameríndies o a alguna mena de llegenda urbana, o mites anglosaxons trasplantats… Xica, no sé, des que la van anunciar, fa mesos, aquesta “mascota” no m’ha arribat a convèncer. Igual és simpàtica i tot, donem-li una oportunitat!(El que està clar és que deu de patir unes migranyes impressionants.)

  3. SiscoGarcia ha dit:

    Jo no voldria posar-m’hi pel mig, però fa un temps que el < HREF="http://extralinux.net/" REL="nofollow">papapep<> manté un wiki amb la descripció de les diferents < HREF="https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Recursos/Versions_Ubuntu" REL="nofollow">versions d’ubuntu<> que pot ser bastant gràfic.Per cert, nimue, les diverses versions les bateja el < HREF="http://ca.wikipedia.org/wiki/Mark_Shuttleworth" REL="nofollow">Mark Shuttleworth<>, privilegi que s’ha atorgat com a propietari de < HREF="http://www.canonical.com/" REL="nofollow">Canonical Ltd.<>No sé si és aclaridor o un rotllàs.

  4. George Guinness ha dit:

    Gràcies per l’enllaç a la wiki del Papapep; la coneixia, però feia temps que no m’hi passava. M’acabo de fixar que jo vaig debutar en Ubuntu (per tant, es tractava del debut definitiu, després d’una llarga sèrie de provatures) amb la Dapper Drake, el Drac pulcre, i dóna la casualitat que el meu signe en el zodíac xinès és el drac: molt apropiat.A més, amb la Jaunty, farà tres anys, d’allò. Tres anys molt interessants, sovint emocionats, plens d’aventures i, sobretot, de bones noves amistats 😉 .

  5. SiscoGarcia ha dit:

    Doncs jo vaig tardar un any més que tu. Vaig començar a fer proves amb la 6.10, però fins al Cervatell (7.04) només hi vaig passar per sobre. Quedar-m’hi des del mico (7.10). I com molt bé dius, a part de l’aprenentatge, les emocions (de tots els colors), em quedo amb molta diferència, amb les bones noves amistats 😉

Deixa un comentari

