Un mite menys

Ahir vaig veure un Macintosh quedar-se penjat mentre estaven actualitzant-ne el programari (no em pregunteu el model, però la màquina només té un any, escassament); van haver d’apagar i tornar a engegar; com en un Windows qualsevol.

Un mite menys. Un mite car, per cert.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Informàtica, macintosh. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Un mite menys

  1. rAnita nOe ha dit:

    eeeeh!
    hem de dir en defensa del machintosh que es penja molt menys, jajaja.. i no tens aques ruidet horrible del windows 🙂
    besets!

  2. George Guinness ha dit:

    <>rAnita<>, penjar-se molt menys que el Windows no té mèrit: les finestretes estan més temps penjades que en fucionament 😉 .

    D’altra banda, el soroll no depèn del Windows, sinó de la màquina; un PC de 1800 € (crec que és el que costava el model de meva col·lega) per força haurà de ser més silenciós que un de 300 €.

    Però també pots triar un ultraportàtil, com el meu Idèfix (l’ASUS EeePC), que tampoc no fa cap soroll: com que no té disc dur, el ventilador gairebé sempre està apagat. I no se m’ha penjat mai des que el tinc 🙂 .

  3. rAnita nOe ha dit:

    mira, jo no dic res, que els de mac m’han cambiat la maquina per una nova despres de 3 anys d’us..
    sense pagar res.. aixi que jo de mac 🙂

  4. George Guinness ha dit:

    Anda, això sí que és un xollo!

  5. rAnita nOe ha dit:

    sisisi.. aixo de segur no t’ho fan amb l’idefix 🙂

  6. josepin ha dit:

    Ningú no és perfecte ni invulnerable, i tampoc cap sistema operatiu ni cap màquina. Conec uns quants professionals del disseny i els audiovisuals que treballen tots els dies amb Mac i clar que es pengen i donen inconvenients. I no podem descartar el factor humà en l’errada.
    Per a mi els Mac no són cap mite: ja n’utilitzava un dels meus pares amb 10-12 anyets. Són uns aparells bons i bastant cars per algú com jo, amb una nòmina minsa.
    En qualsevol cas, sóc usuari de Gnu/Linux i preferisc destacar els seus avantatges ètics, estètics i funcionals, que criticar la resta de SO.

  7. George Guinness ha dit:

    No, això està clar, <>rAnita<>; però amb el preu d’un Mac em puc comprar mitja dotzena d’Asterix 🙂 .

    <>Josepin<>, per a mi també és el tema ètic el factor més important a l’hora de preferir els sistemes GNU/Linux. Amb aquesta entrada no pretenia criticar l’estabilitat dels Mac, que sé de sobres que són molt estables, sinó només comentar una anècdota que m’ha resultat divertida.

Deixa un comentari

