Saps que ets un geek quan…

… Quan expliques als amics que t’has passat el cap de setmana muntant un servidor domèstic i et responen, escandalitzats, que si vols celebrar una orgia amb el majordom és cosa teva, però que facis el favor de no anar pregonant-ho.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en apache, GNU/Linux, humor, servidor. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Saps que ets un geek quan…

  1. PetitaCriatura ha dit:

    Jajajajaja! Has aconseguit que se m’hagi escapat una riellada enmig de la feina, quan se suposa que estic treballant! Shhtt!

  2. Montse ha dit:

    Per sort encara no ho sóc, de geek… Tinc blog, però el faig servir com a mitjà per a deixar continguts. Em preocupa (relativament) que en el món dels blogs sembla que darrerament s’atorgui més importància al continent que al contingut.

    No ho sé… Potser és perquè les qüestions tecnològiques només m’interessen fins a un cert punt. Que sàpiga penjar música o diapositives a la meva pàgina ja és tot un miracle…

    Que provi la setmana al teu centre… Avui, amb les emocions futbolístiques de dissabte, els meus m’han donat el matí…

  3. SiscoGarcia ha dit:

    Uaaaaaaaaaala!

    Ara entenc perquè em triga tant a baixar la imatge de la xubuntu catalanitzada, no tens ample de pujada, no?

    Has provat de penjar-la a Caliu? Parla amb l’Orestes.

    Enhorabona, geek😉

    Fins dissabte.

  4. George Guinness ha dit:

    <>Petitona<>, ai ai ai, que t’estiraran dels orelles, en la feina! No sabies que els friquilinux tenim una vida sexual molt curiosa?

    😛

    <>Montse<>, quan em defineixo com a friqui o com a geek, és pura conya: en realitat, sóc la mar de normalet O:-) . És veritat que m’ho passo molt bé aprenent a fer cosetes amb l’ordinador, però de la mateixa manera que altres fan encreuats, mantenen la moto en perfecte estat o cuinen uns gnocchi per llepar-se els dits🙂 .
    No, no he vist avui les criatures: estem celebrant “Sant Lliure Disposició”. Futbol? Aaaaah, els crits que s’escoltaven l’altra nit 🙂 . Espero que demà ja s’els haurà passat.

    ADSL de la Timo, <>Sisco<>😦 . Tens raó, li preguntaré a l’Orestes. Eps, és avui quan tenim reunió? O va ser anit? No em va arribar cap avís…

  5. Arnau ha dit:

    Benvingut al Club!!!! xD

  6. SiscoGarcia ha dit:

    Em sembla que la teua geekor (sic) comença a ser malaltissa😉

    Era anit quan vam tenir reunió. Tens els logs a http://logs.ubuntu-eu.org/freenode/2009/05/03/%23ubuntu-cat.html

  7. George Guinness ha dit:

    Gràcies, <>Arnau<>! És divertit, oi? Mmmm… estic pensant en canviar de companyia per tenir més ample de banda; però, abans, m’interessaria que fos ja a “casa meva”, de manera que m’hauria d’hipotecar per tenir un servidor propi més funcional…

    Ostres, alaltissa i perillosa, <>Sisco<>: per culpa del servidor, encara em compraré casa!
    Eps, gràcies per passar-me l’enllaç, ja m’he posat al dia. Ostres, tu, sembla que morirem d’èxit! 150 inscrits aquest matí, segons en Sergi… Quina por!

Deixa un comentari

