Eleccions europees

Encara no he decidit si votaré als partits espanyolistes que fan política en contra de la cultura catalana o si votaré als partits catalans que fan aliances amb els partits espanyolistes que fan política en contra de la cultura catalana.

Cada any m’ho posen més difícil.

Pensant-ho bé, també podia haver escrit:

Encara no he decidit si votaré als partits de dretes que fan política en contra de la cultura i de l’educació o si votaré als partits d’esquerres que fan política en contra de la cultura i de l’educació.

Cada any m’ho posen més difícil.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en societat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Eleccions europees

  1. papapep ha dit:

    Home, no sé com ho pots veure així de fosc, la veritat…sempre ho podríes plantejar com:

    Encara no he decidit si votaré els que em venen per quatre monedes de coure i, a més, em desprecien per el meu idioma i la meva cultura o si votaré als que em venen per tres monedes de coure i se n’enfoten del meu idioma i la meva cultura mentre em volen fer creure que ho defensen.

    (ara no sé si posar un smiley que rigui o que plori…)

  2. nimue ha dit:

    doncs es vota en blanc, clar. En aquest país ha mort molta gent per a que nosaltres puguem votar. En molts països del món voldrien poder-se fer aquesta mateixa pregunta. Si no se sap a qui votar, es vota en blanc.

  3. George Guinness ha dit:

    Jo tampoc, <>Papapep<>, jo tampoc: el meu optimisme natural m’impedeix ser realista.

    Jo no ho volia dir tan clar, <>Nimue<>, però aquesta em penso que serà la meva opció en aquesta ocasió concreta. Queda descartat quedar-me a casa, perquè és com dir-los que em dona igual el que facin, i això no és veritat; vull dir-los que no m’agrada gens el que està fent, però que no deixa d’importar-me que ho estiguin fent tan remalament, i el vot en blanc és el que millor ho reflecteix.

  4. kukat ha dit:

    Si, fan tots llàstima…Jo crec que votaré al partit que menys els agrada als pirates de vestit i corbata!
    😉

  5. George Guinness ha dit:

    Més que llàstima, a mi em fan por, <>Kukat<>: no diuen una veritat ni encara que els matis.

    Això em recorda que el cristianisme descriu Satanàs com el pare de la mentida.

Deixa un comentari

