Amb trenta anys de retard

Ja és oficial: acabo d’iniciar un desig de joventut (seria exagerat dir-ne un somni).

El cas és que, quan tenia catorze anys, no m’abellia estudiar, gens ni mica: volia fer Formació Professional, posar-me a treballar i independitzar-me el més aviat possible. Però em van obligar a estudiar a punta de pistola: primer el BUP; després el COU, que el BUP a seques no valia per a res; i, ja posats, una Enginyeria Tècnica que vaig fer a desgana i amb resultats irregulars. Com que la cosa ja no tenia remei, més tard vaig fer una llicenciatura i, sorprenentment, ara em guanyo la vida com a professor. És curiós: sempre he sabut que no volia ser ni metge ni mestre, i, ves per on…

Però la vida pega més voltes (i fa més pujades i baixades) que una muntanya russa, i, per una sèrie d’atzars inexplicables, m’ha fet arribar al punt exacte en el moment just (o això em sembla) i, per fi, només trenta anys més tard del que jo volia, m’he matriculat (ja és oficial) a l’IOC (Institut Obert de Catalunya) per cursar el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració de Sistemes Informàtics. En realitat, és més del que jo volia, ja que, fa trenta anys, em conformava amb ser electricista.

En principi, ho faig només per gust, per afició a aquesta caixa llesta interactiva que serveix per gairebé qualsevol cosa. Però no se sap mai: vaig dir el mateix quan em vaig matricular en Filologia Catalana, i mireu com he acabat. D’altra banda, eren faves comptades: m’agrada estudiar, m’agrada la informàtica, només era qüestió de temps estudiar informàtica.

Ja veurem com acaba açò. De moment, estic molt il·lusionat i més content que un gínjol.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en estudis, Informàtica, llibertat, Personal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Amb trenta anys de retard

  1. kukat ha dit:

    Doncs és el que estudie jo, i la veritat, es que a vegades es (en el meu cas) és un poc decepcionant la poca gana que li posen alguns mestres a l’estudi de la informàtica (hi ha molts que saben que és el GNU/Linux des de fa un parell de setmanes…)

    Salut!

  2. dafne ha dit:

    Moltes felicitats, els desitjos són molt importants i més si els pots fer realitat. Només un apunt, retorna al món dels mortals de quan en quan.

  3. papapep ha dit:

    Em fas molta enveja, Giorgio….salut i ànims!!!

  4. George Guinness ha dit:

    Sí, Kukat, és trist, però és així: hi ha molts professors que no volen maldecaps i no surten dels temaris de l’any de la picor. Si, en general, actualitzar-se és imprescindible per als docents, en aquesta matèria ho és molt més encara, perquè és la que més avança de totes.

    Ja m’han avisat que l’IOC hi ha una mica de tot, de manera que m’hauré de tragar alguns d’aquestos: paciència!

    Moltes gràcies pels ànims, Dafne. Pel que fa al món real, millor no parlar-ne, que aquests dies estem tots fent la declaració d’hisenda i, la veritat, és una realitat molt poc divertida…

    Gràcies, Papapep 🙂 .

  5. kukat ha dit:

    No solament en GNU/Linux, que pot ser inclús comprensible ( o no?, jo crec que no!)
    Però, programar C amb Borland C++ de quan estava el Windows 95……
    ja es un poc…com ho diria? :D….
    Tenint el Geany (per exemple), o la Terminal!!!!!

    Salut i que ho passes bé!! (això segur!!)

  6. George Guinness ha dit:

    Amb el Borland C++ ? Ostres, tu, això no és de l’any de la picor, això del paleolític inferior!

Deixa un comentari

