Acopdegarròtix Reloaded

Després d’haver superat un atac d’asma, Acopdegarròtix torna a estar en plena forma. Per cert, que el ventilador que ranquejava no era el de l’alimentació (ja m’estranyava, l’hi havia canviat feia pocs mesos), sinó el de la CPU, cosa força més delicada. Afortunadament,  li vaig donar vacances i, després d’una petita recerca, en vaig trobar un, nou de trinca; sí, encara encara es poden trobar ventiladors de 6 cm.
 
Però no només això: després d’una campanya pidolaire (“Dame aaaargo…”), m’han regalat una targeta DIMM de 128 MB  a 133 MHz que m’ha reconegut sense problema, i que unida a la de 256 que ja tenia, fa la bonica suma de 384 MB de RAM (llàstima no haver-ne trobat una més). En resum, que aquest veterà Pentium III a 800 MHz està millor que mai, i sembla que els seus gairebé 10 anys no li pesen gaire. De fet, ha aconseguit fer anar l’OpenOffice.org i el Firefox simultàniament sense recórrer a la swap, amb la qual cosa soluciona completament les meves necessitats laborals.

Llarga vida a Acopdegarròtix, el nostre cap! (I que el cel no ens caigui a sobre…)

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en acopdegarròtix, ordinador antic. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Acopdegarròtix Reloaded

  1. SiscoGarcia ha dit:

    Giorgio, cada cop em quedo més meravellat amb les fites que aconsegueixes. Si tornen a muntar una install en alguna LanParty porta’l perquè vegin que no cal cap gran inversió per tenir una bona màquina 😉

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    He he! Quina contradicció, que una màquina per jugar costi deu voltes més que una màquina per treballar, i que només tingui la cinquena part de vida útil :-O .

  3. papapep ha dit:

    Aquests dies que estic movent totes les meves pertanyences juraria que he vist una bossa plena de dinosau….er, plaques de memòria de quan encara feien McGyver per la tele. Faré un cop d’ull a veure si trobo alguna placa juràssica d’aquestes que et calen a tu 😉

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Ostres, Papapep, t’ho agrairia moltíssim: si li pogués ficar una mica més de RAM, n’Acopdegarròtix podria, no ja reconquerir la Gàl·lia, sinó, fins i tot, conquerir l’Imperi Romà!

Deixa un comentari

