¡Al cole con alegría!

No, no patiu, no m’he tornat boig i no estic parlant de la “fàbrica” on em sotmetran a tortures psicològiques durant els propers deu mesos i un dia: la meva alegria es refereix a l’altre “col·le” que freqüentaré —virtualment— durant el proper semestre (i, si tot va bé, durant alguns semestres més), l’IOC, on cursaré el grau superior en Administració de Sistemes Informàtics. El detonant de la meva felicitat (ara mateix tinc un somriure absent i una mica babau) ha trucat a la porta fa uns instants sota la forma de missatger d’UPS que em portava el primer lliurament de llibres.

Tret de Formació i orientació laboral, que, a priori, no m’interessa ni poc ni molt, les altres tres matèries que estudiaré aquest semestre sonen molt bé: Sistemes operatius, Programació estructurada i modular, Implantació d’aplicacions informàtiques de gestió. Ja sé que al públic aliè a aquest “mundillo” li sonarà a cosa esotèrica o herètica, però a mi se’m fa la boca aigua només de pensar-ho i de mirar els totxos (totxos, totxos: res de tebeos) que tinc ara mateix sobre la taula.

El temps dirà si encara tinc les neurones en condicions per fer front a aquest repte.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en estudis, Informàtica, Personal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a ¡Al cole con alegría!

  1. SiscoGarcia ha dit:

    Si és cert que tens neurones, en plural, segur que podràs fer front a aquest nou repte… proves ens n’has donat unes quantes 😉

  2. George Guinness ha dit:

    Gràcies pels ànims, Sisco, farem el que podrem 🙂

  3. Deric ha dit:

    estic convençut que pots fer front a aquest repte i tots els que vulguis

  4. George Guinness ha dit:

    Gràcies, Déric. El cas és no estar-nos quiets, oi?

Deixa un comentari

