Estudiant a distància

No voldria fer-me pesat i acabar transformant L’aventura del pingüí en un diari escolar sobre el meu dia a dia en el cicle ASI de l’IOC, però sí que m’agradaria fer-ne un parell de comentaris.

En primer lloc, se’ns està animat a treballar amb formats estàndards i oberts —indirectament, a emprar programari lliure—. No sé com anirà la cosa al llarg de tot el cicle, però el principi ha estat molt positiu.

D’altra banda, els intercanvis de comentaris amb altres estudiants ja m’ha fet descobrir que les PortableApps (el tutor del petit crèdit d’introducció ens n’ha parlat) no només funcionen sobre Windows i GNU/Linux (a través de Wine, en aquest cas), sinó també sobre Mac (amb una utilitat anomenada Darwine); i, de pas, m’han donat la pista de d’altres utilitats similars a les PortableApps: FrameKey i PSMenu.

El que dèiem: no hi ha res com compartir la informació per generar coneixement (i això també val per als aprenents, com jo).

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en asi, estudis, ioc. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Estudiant a distància

  1. papapep ha dit:

    A veure, Giorgino, fes el favor d’estar al cas i no badar a classe, o et posaré deures addicionals per demà, home…:D

    Ànims company!!!

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    La sort d’estudiar a distància és que puc anar en calçotets per classe sense que el professor em digui res 😛

  3. kukat ha dit:

    Jo vaig començar ahir 2on d’ASI!! XDDD
    i solament tenim DEBIAN a classe, i el virtualbox amb el XP (que no crec que gastem molt….)
    Tot gràcies a Parra, un dels professors, que si no estic equivocat, treballa també a la web SOm GNU!!!

    Salut i endavant amb el curs!!!

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    El curs comença a adquirir el ritme normal: ai quina por!

Deixa un comentari

