Afònic

Què pot fer un professor afònic davant de trenta adolescents en vespres de vacances, quan tot el peix està venut? Doncs, no ho sé, ja ho esbrinaré demà.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Afònic

  1. SiscoGarcia ha dit:

    Com ha anat això? Has pogut superar la prova?

    Espero que te n’hagis sortit feliçment 😉

  2. George Guinness ha dit:

    Doncs… les criatures s’han portat bé; el problema ha estat que avui tocava fer el simulacre d’incendi, i quan hem sortit al pati, estàvem a 5 graus… atxís! atxís! Cagüen la mar salà i la doctora que no m’ha volgut fer la baixa: encara em fotré les vacances!

  3. namaga ha dit:

    En Tux afònic? bipbipbip impossible 😛
    apa millora’t George :*

  4. George Guinness ha dit:

    Ostres, Paco, en què estaria jo pensant? La tecnologia al rescat!

    En Tux no, Namagueta, però jo sí; ell no para de xerrar per les ales!

  5. rAnita nOe ha dit:

    bon nadal giorgio!! espere que estigues be de la gola!! :/
    besets

  6. George Guinness ha dit:

    Gràcies, rAnita, ja estic molt millor. Que tingues una bona entrada d’any!

Deixa un comentari

