Estosololoarreglanlosquelahancagadopuntoorg

Torno de vacances i em trobo amb aquesta campanya tan curiosa. La primera impressió ha estat que el govern tractava de culpabilitzar de la crisi actual als ciutadans ; una opció sorprenent, tenint en compte que el ciutadà estàndard no té gaire influència sobre l’ús o l’administració de recursos financers a nivell mundial.

Encuriosit, vaig tractar d’esbrinar qui llençava la campanya i vaig trobar el que podríem definir com un pseudoanònim: una “associació” de nova creació (ad hoc) a partir de noms perfectament desconeguts. Després, però, s’hi afegeixen d’altres ben populars: l’anomenat club de fans de la cella (“los de la ceja”) i les cambres de comerç (o això afirmen en el web), una aliança curiosa i preocupant.

Encara no he tingut ocasió d’esbrinar què n’opinen els pobres ciutadans, però tinc poques esperances que no s’hagin deixat entabanar pel somriure burleta del Buenafuente. Ja sabem que no ens escaparem de pagar el llit, però, com a mínim, que no intentin fer-nos creure que tenim la culpa de res.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Opinió, societat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Estosololoarreglanlosquelahancagadopuntoorg

  1. rAnita nOe ha dit:

    i a tots aquestos, els haurán pagat per fer l’spot o com estem en crisis ho haurán fet gratis… ?

  2. George Guinness ha dit:

    Por em fa pensar-ho, rAnita, por em fa pensar-ho.

  3. kukat ha dit:

    Són els de la cella, els de la rosa amb espines. Els que pacten amb els de la gavina per a que el poble no tinga representació…Que podem esperar-nos d’aquesta gent?? Ah clar! una web com eixa….

    Jo faria una altra campanya:
    “Deixeu-nos independitzar-nos i veureu que prompte ho arreglem”.

  4. George Guinness ha dit:

    I tant que pacten, kukat, amb qui calgui. El que em preocupa és que no he trobat cap resposta a la famosa campanya: o la gent ja no veu la tele (cosa que dubto) o els és completament igual que els donin la culpa de la crisi.

Deixa un comentari

