Sant Torne-m’hi

Em reincorporo (snif snif) després de les vacances d’hivern pensant que la meva substituta ja hauria introduït al SAGA (Sistema d’Administració i Gestió Acadèmica, si no m’equivoco) les notes d’aquest trimestre; “mi goso en un poso; muy profundo”: resulta que només n’hi ha pogut introduir la meitat perquè (sorpresa, sorpresa) el SAGA  no funciona i es queda penjat quan, després d’introduir les notes d’un grup, li dius que les guardi.

M’ho prenc amb filosofia i amb resignació (quin remei!). Els companys m’avisen que cal introduir-les, no com a grup (com una sèrie de dades en una columna d’un  full de càlcul) sinó per una altra opció del menú i d’una en una (obro la llista, introdueixo una nota, guardo i surto; obro la llista, introdueixo una nota, guardo i surto…),  i així el sistema et permet anar fent… a pas de tortuga vella, coixa i reumàtica, això sí.

Aprofito mitja guàrdia tranquil·la i una reunió que no hem tingut per anar introduint notes mentre, mentalment, repasso els principals fragments del llibre de Job. Se’m queda un grup per introduir (només un! fantàstic!) i, en arribar a casa, m’hi poso una altra vegada. Sorpresa:


No Response from Application Web Server

I el límit per introduir les notes són les 23.55 d’avui. Visca el SAGA i els excel·lents recursos que el Departament d’Educància posa a l’abast dels professors. No tenia clar si fer o no fer vaga despús-demà, però em sembla que ja se’m van aclarint les idees.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en Educància, Treball. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Sant Torne-m’hi

  1. SiscoGarcia ha dit:

    Per algun motiu li va ser concedit l’accèssit dels Fiasco Awards 2009 al SAGA:
    http://www.fiascoawards.com/continguts/general/edicions_anteriors.php

  2. SiscoGarcia ha dit:

    Bé, és que aquests premis em van cridar l’atenció l’any passat i fins i tot vaig fer una entrada (http://nemdexcursio.blogspot.com/2009/02/premis-mes-explicables.html que ara apunta als d’enguany) al meu bloc (http://nemdexcursio.blogspot.com).

    T’has fixat com em faig publicitat?

    El que em va cridar l’atenció l’any passat és que un aplicatiu d’ús tan restringit hagués arribat a assolir l’accèssit d’aquests premis… s’ha de ser dolent amb ganes per arribar-hi.

  3. George Guinness ha dit:

    Fas bé de publicitar-t’hi😀 .

    Sí, cal ser dolent amb avarícia: un sistema que fem servir quatre gats i arriba, com a aquell que diu, a les semifinals.

    Per cert, ara ja funciona: a les 22.00 he pogut introduir el que em faltava, i de manera normal (que tampoc és com per tirar coets).

Deixa un comentari

