Lubuntu Lucid Linx Beta 3

Un parell de dies després de la sortida de les RC de la família Ubuntu, la distribució lleugera, aspirant a l’oficialització, va treure la Beta 3. Sembla que el responsable del projecte, Julien Lavergne, no s’ha acabat de decidir sobre la nomenclatura més adequada a l’estabilitat d’aquest versió i ha optat, finalment, per no denominar-la RC.

Afortunadament, sembla que sí que hi haurà una versió estable final, no molt més tard que les corresponents estables de les versions oficials.

Crida l’atenció que la Beta 3 supera les 500 MB, mentre que les anteriors no arribaven a 400 MB; tanmateix, a nivell d’aplicacions presents, no s’hi observen canvis de cap mena.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en distribucions, lucid linx, ubuntu. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a Lubuntu Lucid Linx Beta 3

  1. Sílvia ha dit:

    m’encanten els pingüins però m’he sentit perduda. (I sé lo bo que és això..)

    muá*

  2. Tux ha dit:

    Benvinguda, Sílvia!

    Et sents perduda perduda per què no t’imaginaves que els pingüins ens dediquem a la informàtica? Baaaaah! No faces gaire cas de les coses que en conta el Giorgio, que tot és més fàcil del que sembla, i molt més divertit.

    A més a més, de tant en tant sóc jo qui explica les coses, i, si veig que us hi avorriu, us llance glaçonets de maduixa per despertar-vos😀

    Besets i becadetes!

  3. Sílvia ha dit:

    Avui necessito un glaçó de maduixa, potser per això torno a estar aquí. De fet, necessitària moltes coses y no sé si un Pingüi pot ferme pensar el contrari o solucionar la teranyina de la meva ment. Aix, sóc estúpida.

    Com està en Giorgio avui? I tu? :)*

  4. Tux ha dit:

    Hola hola hola!

    Agafo el poal de glaçons i vaig cap allà! Allà que hi vaig!

  5. Sílvia ha dit:

    jaja gràcies pel somriure🙂
    i el glaçó..

  6. Giorgio Grappa ha dit:

    Ai ai ai… El Tux està una altra vegada desfermat: vés amb compte amb ell, Sílvia, o et farà el cap com un bombo.

  7. Sílvia ha dit:

    jajaja m’agradarà córrer aquest risc.

    No hi ha nom ni cognoms per qui sigui o hagi de ser, suposu que és complicat, com tot el que m’acostuma a envoltar🙂

    M’agraden molt els dracs també, em recorden a uns dibuixos que mirava de petita, crec. Es cosa de magia que en dic.
    (Però sí, a vegades.. crec en la sort..)

    Fa un dia maco avui! En Tux necessitarà glaçons?

  8. Giorgio Grappa ha dit:

    I tant que en necessita! Me l’he endut a la platja aquest matí i, com que feia tan bon sol, en tornar ha anat de seguida a amagar-se al frigorífic: diu que no en sortirà fins a la nit.

    Mmmm… Certes coses són sempre complicades. Molt complicades. Però als dracs no ens fa por sortir-ne cremats (i així anem, sempre socarrats).

  9. Sílvia ha dit:

    a la nit surt? ^^

    Jo avui dec ser el drac més socarrat del planeta (almenys d’aquest), crec que m’he ofegat com mai.

    “Cóxegas” vol dir pesigolles. En tens tu?

    Per cert..
    tens un correu o alguna manera de contactar menys pública? (no li dic a en Tux ara :P)

  10. Tux ha dit:

    Ja he eixit del frigorífic! Ja he eixit del frigorífic! Aix, aix, que se m’havien quedat les plomes rogetes de tant de soooool!

    Que tu també has anat a la platja, Sílvia, que estàs socarradeta? Vols que et faça un raconet a la meua nevera? Aixina estaràs fresqueta i se’t passarà la socarramenta😀

    Aaaah! Sííííí! Els pingüinets tenim moltes cóxegas! El Giorgio diu que és perquè estem rodonets, però jo crec que és la sardineta que mengem que ens fa pessigolles des de dins.

    Ai, espera, espera, que el Giorgio et vol dir no sé què…

    Besets i becadetes!

  11. Giorgio Grappa ha dit:

    Mmmm… Alcavotes que fan pessigolles… Potser sí que era aquest el sentit del vers.

  12. Sílvia ha dit:

    🙂 no et resoldré el dubte per si de cas..
    😛
    el correu inclou els guions baixos _ ?

    Dintre d’una estona t’escric.

    I a tu Tux..
    dir-te que..
    no estic ben bé socarrada pel sol, son altres coses, m’excusaré dient que els pingüins no ho podrien entendre i així doncs peu a que em responguis alguna cosa curiosa..😛

    Jo també tinc pesigolles, moltes, i telepàtiques i a distància, de tot una mica..🙂 però m’agraden.

  13. Giorgio Grappa ha dit:

    No, no: sense guions baixos, sense guionets.

    Sóc de l’opinió que el que pitjor pot fer un poeta és donar explicacions sobre els seus poemes: és molt més divertit (i enriquidor per al lector) deixar-li obertes totes les possibilitats interpretatives.

    Per cert, estava buscant-ho en un diccionari portuguès, i apareixia “cócegas”, amb el mateix significat. Em pots recomanar un diccionari gallec?

    Espero les teves notícies amb molta curiositat🙂 .

  14. Tux ha dit:

    Hola hola hola!

    Sílvia, Silvieta, Silviua, Silviniues! Per què dius que no ho entendré? Els pingüins som molt saberuts i entenem de tot perquè passem molt de temps pensant en les coses! Tingues en compte que un dia nostre dura sis mesos dels vostres, i que només en un dia podem pensar i pensar molt i molt sobre moltes coses! I, quan no puc dormir, em passo la nit pensant i pensant, de manera que sóc un pingüinet molt llest😛

    I, últimament, estem pensant molt sobre l’escalfament global i sobre el canvi climàtic, i en som uns experts perquè ens afecta moltíssim, que ens estem quedant sense casa i sense gel per fer glaçons de maduixa, snif snif :_(

    Aixina que si no m’ho contes serà perquè no vols, però no tens excusa, hala, hala i hala😛

  15. Giorgio Grappa ha dit:

    T’ho havia avisat, Sílvia: et farà el cap com un bombo. I ara s’ha entestat amb que la teva “socarramenta” ve d’una insolació, i no li ho podràs treure del cap, ja veuràs. Aixxxxxx…

Deixa un comentari

