Dia de l’orgull friqui

I, finalment, l’opció del dia és…

Indesxifrable per als no iniciats, com és de rigor.

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en dia de l'orgull friqui, festa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Dia de l’orgull friqui

  1. papapep ha dit:

    Ah, bona tria!!😉

    PD És avui el DDLF?? avui és el Towel Day, però no ho lligava amb això altre…

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    Sí, coincideixen. Em penso que el DDLOF és anterior, com a celebració.

  3. Ostres, és genial! xD

    Jo en vull una! hehe

  4. Sílvia ha dit:

    jo no sabia q és el dia de l’orgull friki! :O:O
    he de mirar com celebrar-ho :mmmm

    x cert jo tmb tinc una icona meva



    i tu tmp saps q vol dir :P:P
    muuuuuuuua

  5. Giorgio Grappa ha dit:

    No és difícil, Miquel, en qualsevol botiga on estampin samarretes te la poden fer🙂 .

    Doncs, no, Sílvia, no ho sé; però em fa l’efecte que en Tux sí que ho sap, perquè s’està recargolant de riure en un racó. Em tens intrigat…

  6. Sílvia ha dit:

    jajaja
    i aquesta..

    saps què vol dir?

  7. Tux ha dit:

    Jo ho sé! Jo ho sé!

    Vol dir que tens tres uuuuuulls!

    No no no! Espera’t! Espera’t! Ja ho sé: vol dir que m’estàs mirant amb el meliiiiiic!

    😛

  8. Sílvia ha dit:

    jajaja no, no l’heu encertada cap dels dos :P:P

  9. Ainalma ha dit:

    Giorgio! Quant de temps! Només passava per saludar… i ara m’he quedat intrigada amb el significat de la samarreta!!!

    Un beset!

  10. Giorgio Grappa ha dit:

    Hola, Ainalma!

    Sí que n’ha passat, de temps, ja ho crec! Una mica massa…

    Aix, no és tan rar… és l’ordre més comuna (guardar i sortir) en un editor de text anomenat Vim, una cosa “normaleta”😉

Deixa un comentari

