Da capo

Una vegada més, faig mudança.

Aquesta volta, m’he decidit per importar els continguts dels altres blocs (les Anotacions al marge originals, les Anotacions a peu de pàgina, L’aventura del pingüí i, fins i tot, el gairebé oblidat in parole povere, en italià), en un intent d’evitar la dispersió, que no m’ha semblat gaire productiva.

Torno a WordPress després de dos anys d’absència perquè en aquest temps he tingut oportunitat de practicar-hi amb un altre bloc, i em sembla que ara la cosa pot anar molt millor. A veure si és veritat.

Si voleu res de mi o d’en Tux, per ací ens tindreu. Benvinguts.


Ancora una volta mi sposto.

Questa volta mi sono deciso per importare il contenuto di altri blog (le Anotacions al marge originali, le Anotacions a peu de pàgina, L’aventura del pingüí e, finalmente, il quasi dimenticato in parole povere, in italiano), in un tentativo d’evitare la dispersione, che non mi ha sembrato troppo produttiva.

Ritorno a WordPress dopo due anni d’assenza perché in questo tempo ho avuto l’opportunità di praticarci con un altro blog, e mi sembra che ora la cosa può andare molto meglio. Verremo se è vero.

Se volete qualcosa di me o di Tux, qui ci troverete. Benvenuti.

Powered by ScribeFire.

Anuncis

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en bloc. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Da capo

  1. Tuxet ha dit:

    Oooooh! Hem tornat a casa! Amb els meus germanets!

  2. papapep ha dit:

    Canvies més de ‘casa’ que en Millet 🙂 (no estareu un pèl apretats??? sou un munt, pel que veig…)

  3. Begonya Pozo ha dit:

    Jordi,

    fa anys que tenia notícies teues. Ara t’he trobat a través del bloc “La paraula nostra” i me n’alegre moltíssim. A banda de la unificació dels blocs… Com va tot? Ara que jo m’he clavat en aquet món, te’n vas. Bé, de tota manera, et deixe les meues adreces:
    http://begonyapozo.blogspot.com
    http://poliversitalia.blogspot.com
    http://valenciapoesia.blogspot.com
    http://premiocesarsimon.blogspot.com

    Una aferradota ben forta

  4. Begonya Pozo ha dit:

    Volia dir que “no” tenia notícies ;)))

  5. Giorgio Grappa ha dit:

    Hola, Begonya! Quant de temps!

    Anar-me’n, jo? De quin món? De Blogger? Baaaah! Si WordPress està “al cantón de la esquina”, dona!

    Sempre he seguit “La paraula nostra”, no us perdo l’ull…

    Ara estic liadíssim amb PIRATA.CAT: marededéudelavallivanapatronadetotselspicassentins! ara sí que m’he tornat carabassa! Clavar-me en política, jo, que sempre he definit els polítics com un mal necessari (“necessari per a què?”, “ai, no sé; però necessari o, si vols, inevitable”).

    Però la poesia no s’oblida mai: discretament, encara és el vent que em mou.

    Besets!

  6. Sílvia ha dit:

    En Tux té glaçons de maduixa per mi? 🙂

  7. Giorgio Grappa ha dit:

    Hola, Sílvia! Com han anat les vacances?

    En Tux? En Tux està més hiperactiu que mai, es passa el dia corrent amunt i avall i cridant i cantant com si s’hagués begut tres perols de cafè. Vaig a veure si s’asserena una mica i li conto que estàs per aquí 🙂 .

  8. Begonya ha dit:

    ep, jordi, que de Begonyes en som més d’una, la Mezquita i la Pozo, de moment, no confongues, baby… Besets tardorals

Deixa un comentari

