Figures literàries: la pregunta retòrica

Què se n’ha fet de la famosa campanya estoloarreglamosentretodoscondoscojones.org?

Quants milions va costar?

Quan va trigar en desaparèixer sota les crítiques furibundes de la societat, sobre tot dels internautes, que s’hi van sentir insultats i estafats?

Algú va dimitir per haver parit tan descomunal parida?

Algú ha arreglat alguna cosa?

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en desastre, Opinió. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Figures literàries: la pregunta retòrica

  1. SiscoGarcia ha dit:

    És cert que és tan retòrica la teua pregunta com la que em feia l’altre dia jo sobre la hipocresia demostrada l’any passat quan M$ va enviar inspectors a diversos cibercafès de la Bisbal i no investiga els centres educatius del país.

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    En el cas de la M$, la figura retòrica que fan servir no estic segur si és la hipocresia o el cinisme.

  3. SiscoGarcia ha dit:

    No em referia només a la hipocresia de M$, aquesta (hipocresia o cinisme) no em preocupa, sinó a la de tots plegats que estem contribuint-hi a augmentar el seu monopoli i la «nostra» dependència (la de la majoria d’usuaris vull dir).

    Ho sento però darrerament hi estic capficat amb aquest tema😦

  4. Giorgio Grappa ha dit:

    Nostra, nostra…?
    Aaaah! La de tots plegats…

    M’havies espantat: em sembla que tu i jo no formem part d’aquesta primera persona del plural, oi?
    🙂

  5. SiscoGarcia ha dit:

    Potser no en formem part directament (és clar que no) però dubto si no tenim alguna responsabilitat des del moment que no fem res (més?) per evitar-ho… ja et dic que darrerament estic una mica monotemàtic amb açò😦

Deixa un comentari

