Lectors i llibres electrònics: enllaços

Imma i Rafa, vells amics sense els quals la meva visió de la literatura seria força diferent, em consulten sobre el tema dels lectors electrònics: lectors empedreïts i reincidents, era qüestió de temps que els n’entrés el cuquet.

Després de fer-los-en cinc cèntims, decideixo enviar-los la petita (al final, no tan petita) col·lecció d’enllaços que, amb una mica de temps i amb l’ajut dels fils RSS, he anat recollint sobre aquest tema. Com que la cosa s’ha fet més llarga del que pensava, he decidit, al final, publicar l’esmentada llista per si pogués ser d’utilitat a algú més. I, res, aquí la teniu: la divisió en apartats ha estat improvisada, de manera que si trobeu que algun article estaria millor en un altre lloc, us agrairé que m’ho advertiu. D’altra banda, sé que tinc més enllaços escampats per diversos llocs: a mesura que els localitzi, els aniré afegint.

Bona lectura, o bona e-lectura.

Introduccions generals

Models d’e-lectors (descripcions tècniques, preus; publicitat)

La posició de llibreters, editorials i majoristes (i altres elements relacionats amb el tema)

Opinions (d’escriptors, de lectors, d’observadors tecnològics)

Aspectes socials dels e-llibres (DRM, preus, altres)

On trobar e-llibres

I, naturalment, en la Mula i ens Torrents!

Aspectes tecnològics

Administra els teus e-llibres

Powered by ScribeFire.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en lector electrònic, Literatura, llibre electrònic. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Lectors i llibres electrònics: enllaços

  1. Claudia Nobre ha dit:

    Moltes gràcies! Ja tenim lectura, ja, mentre ens anem decidint.

  2. RainCT ha dit:

    Ei,

    Jo m’he comprat un Kindle 3 fa unes setmanes i realment va de conya.

    La botiga d’Amazon té DRM, però s’hi pot carregar llibres d’altres racons (ara mateix hi tinc molta cosa de Gutenberg) i aquest model també pot obrir PDF (el qual m’estalvia moltes impressions de material de consulta per a la universitat).

  3. Giorgio Grappa ha dit:

    Amb calma i sense córrer, Claudia🙂

    Eps, RainCT! El portaràs a la festa per ensenyar-lo?

Deixa un comentari

