Avui us faré un regal

Qualificar-lo de regal és força prepotent i pretensiós, per part meva. Però ho faig amb voluntat d’obsequi, així que espero que m’ho perdonareu.

El cas és que, després de 10 anys de silenci poètic, i després de molts dubtes, m’he decidit a publicar el meu segon poemari, i a fer-ho en format electrònic i sota una llicència lliure. El format, ho reconec, és patètic; els que em coneixeu sabeu que l’estètica no és el meu fort; si no passa res, però, al pdf d’anar per casa que he confeccionat, aviat s’unirà un altre una mica més presentable i, sobretot, una versió en format epub (tot i que no m’acaba de convéncer el llibre electrònic per als poemes; qui sap? potser és només qüestió d’habituar-s’hi).

Fulles oblidades

Fulles oblidades

Corren dies grisos, tristos, durs. Això m’ha acabat de decidir: regalar alegra tant al qui regala com al regalat. Amb els millors desitjos perquè passeu un Nadal amb els que estimeu, i per un 2012 una mica més lluminós, aquí us deixo el meu Pròleg a l’oblit.

Que passeu bones festes.

(Imatge reelaborada pel Giorgio Grappa i distribuïda sota una llicència  Reconeixement 3.0 No adaptada (CC BY 3.0) a partir d’una fotografia original de nao.k distribuïda sota una versió anterior de la mateixa llicència (CC BY 2.0))

Aquesta entrada ha esta publicada en Literatura. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Avui us faré un regal

  1. cubellscubells ha dit:

    Gràcies pel regal.

    És molt bonic…

  2. Manoli Martin ha dit:

    Crec que no he tingut un regal tant bonic. Gracies.

  3. Retroenllaç: Pròleg a l’oblit: ara, en format epub « Anotacions al marge

Deixa un comentari

