Pròleg a l’oblit: ara, en format epub

Ho tenia previst, però reconec que no esperava fer-ho tan aviat: ja us podeu descarregar la versió epub de Pròleg a l’oblit, el poemari que vaig publicar la vespra de Nadal.

Els temps canvien i les noves tecnologies evolucionen a velocitat de vertigen (ja ho deia don Sebastián: «Hoy las ciència adelantan / que es un barbaridad») i, tot i que la curiositat és una força que m’empeny a estar sempre al dia, hi ha coses que se m’escapen. Per exemple, estic habituat a emprar aquest format en el Leqtor i en la pantalla de l’ordinador; no havia caigut, però, que hi ha molta gent que fa servir els «telèfons espavilats» per llegir, i que l’epub els resulta més còmode que el pdf (gràcies per la indicació, Lluïsa!). De manera que m’he posat les piles i aquí el teniu ja.

És el primer epub que preparo, de manera que no sé com funcionarà amb altres aparells (tret, com he dit, del Leqtor i de l’ordinador —l’he provat amb el Calibre i amb l’FBReader—); si no el podeu llegir bé, m’ho comenteu (aquí mateix) i veuré que hi puc fer.

Que vagi de gust.

—————————-

Des d’aquest enllaç, tots dos fitxers en un zip.

 

Aquesta entrada ha esta publicada en Literatura. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

