QFDR

Alguns amics, lectors ocasionals d’aquest bloc, m’han demanat un petit aclariment: què signifiquen aquestes sigles, QFDR, que sempre afegeixo (i en negreta, com si no volgués que passessin desapercebudes) a continuació de qualsevol referència al govern dels millors (QFDR)? Es tracta d’alguna versió moderna del SPQR (Senatus Populusque Romanus, el Senat i el Poble de Roma)?

Doncs, no, en absolut: són les sigles de Quin Fart De Riure, que és el mínim que es mereix aquest govern d’opereta, tan propens a les grans declaracions d’intencions i als discursos altisonants, però sempre plegat als desitjos de Madrid. Què hi voleu?, la fatuïtat no em provoca cap altra reacció.

En alguns llenguatges molt estereotipats, és normal veure seguit el nom del mangant de torn (o era magnat? ja no ho tinc gens clar) seguit del títol que ostenta o d’uns mots de lloança, generalment abreujats. Així, m’ha vingut al cap la idea d’emprar aquestes sigles, per analogia.

Reconec, finalment, que jo també tinc la meva dosi de vanitat i que acaricio el somni de veure convertides aquestes sigles, algun dia, en Trending Topic en referència a alguna altra clavada de pota del govern dels millors (QFDR). Amb tants com en fan, podria ser TT permanent.

Aquesta entrada s'ha publicat en Catalunya, crítica, humor, pirata, Política, societat, Uncategorized i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

