Intentat la baixa de Movistar

Un dels maldecaps d’una mudança consisteix a donar de baixa els diversos serveis; per sort, aquest cop només m’he de preocupar de la línia telefònica (i ADSL). Tanmateix, és precisament aquest servei el que té més mala fama entre els usuaris: que si quan truques et passen d’operador en operador i tots intenten oferir-te les mil i una meravelles perquè no t’hi donis; que si no et donen la informació d’on enviar una carta per realitzar la gestió; que si fas la gestió telefònicament i, després, «se n’obliden» i et continuen facturant…

De moment, però, quan he necessitat fer el mateix (ja fa uns quants anys), amb una simple trucada ho vaig solucionar, i sense cap problema. A veure si aquest cop torno a tenir la mateixa sort: a través del 1004 m’han fet la gestió i, en principi, el 10 de juliol m’haurien de tallar la línia, ja us contaré si tot acaba bé (i mai millor dit).

De tota manera, no m’ha fet gens ni mica de gràcia no trobar, a la pàgina de Movistar, cap enllaç per realitzar aquesta gestió, ni tan sols per obtenir informació sobre com realitzar-la: he hagut d’anar a una botiga de la marca per esbrinar-ho (i sort que se m’ha acudit fer-ho).

I, per cert, les baixes no s’havien de gestionar en 48 hores? Com és això? En fi, de tota manera, 15 ja em va bé perquè encara estaré per aquí. Si a partir de l’11 de juliol no publico res, ja sabeu: estic fora de la xarxa.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

