Bye bye, TV

Vita brevis est.
Tempus fugit.
Carpe diem.

La vida és breu i el temps se’ns escapoleix entre els dits: aprofitem-lo, doncs.

Després de no arriba a un trimestre, l’adaptació a la meva nova casa és gairebé total; tanmateix, encara quedaven alguns detalls pendents. Per exemple, aquesta setmana he trobat, finalment, el lloc ideal per al televisor del menjador.

By by TV

Damunt d’un armari i cara a la paret, aquest aparell diabòlic no em tornarà a molestar. Amb això, estalviaré una quantitat considerable d’hores cada setmana, i espero dedicar-les a activitats més plaents i productives.

D’altra banda, evitar la invasió diària de centenars de desconeguts per pretenen dir-me com he de viure la meva vida o quines de les coses que passen pel món m’haurien de treure la son és una manera de recuperar la intimitat i, al mateix temps, la salut mental.

No és el primer cop que ho faig: durant els millors cinc anys de la meva vida, vaig veure’m lliure d’aquest artefacte, així que hi estic acostumat i tinc una idea força clara de com aniran les coses.

Alternatives? Sí, és clar: la ràdio, sigui tradicional (m’agrada molt l’ona curta), sigui via podcast. També és possible que escolti més música, cosa que faig cada cop més rarament. I, naturalment, disposaré de més temps per llegir.

Però un dels principals avantatges és l’espai que deixa lliure per al projector, de manera que ja tinc el cinema domèstic muntat: si em ve de gust veure alguna pel·lícula, serà amb la major de les comoditats.

Aquesta no serà, però, la darrera retallada en la República més independent que mai de casa meva.

Aquesta entrada ha esta publicada en llibertat, televisió. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Bye bye, TV

  1. SiscoGarcia ha dit:

    Si que t’estàs tornant asceta!

    La veritat és que ja fa molt temps que només hi veig notícies (que sovint ja conec) i alguna vegada el singulars… que puc recuperar perfectament de la xarxa… és a dir, la tv ja no m’aporta res.

    • Efectivament, aquesta és la idea: per a quatre coses que em poden interessar a la setmana i que puc obtenir per la xarxa, no compensa.

      Ara bé, jo no tinc dues princesetes a casa que, suposo, voldran veure els dibuixos de tant en tant, oi?😉

Deixa un comentari

