Bibliografia sobre Emacs

En les poc més de tres setmanes que porto amb Emacs, he necessitat consultar una quantitat important de manuals, guies, cursos, introduccions, de les més generals a les més concretes, i m’he trobat que és complicat mantenir-les localitzades. Per si a algú li resulta útil i, ja que hi som, per la meva pròpia comoditat, he pensat que seria bo publicar aquesta mena de bibliografia en forma de llista d’enllaços. En general, els he ordenat per matèries i, després, els he classificat per profunditat; quan el títol no en donava cap pista, he procurat indicar en quina llengua estan.

Per evitar que aquesta informació quedi perduda en el fil cronològic d’entrades, he preferit desar-la en forma de pàgina estàtica; així, la podrem trobar sempre en la llista de pàgines a la part superior del blog. També hi podeu accedir des d’aquest enllaç.

Més que mai, comentaris i suggeriments seran més que benvinguts.

Quant a Giorgio Grappa

Algú fa cas de les coses que els blocaires escriuen sobre ells mateixos? El comentari més sincer que he llegit als "about me" és aquell de: "si vols saber res de mi, pots llegir el meu bloc."
Aquesta entrada ha esta publicada en emacs. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Bibliografia sobre Emacs

  1. Norbux ha dit:

    Jo vaig fer un espai semblant a https://sites.google.com/site/reculldellocs/

    Un mode que uso molt, també, és Auctex per escriure usant LaTeX.

  2. Giorgio Grappa ha dit:

    Doncs, mira, és un dels llocs on havia anat a parar! Com que t’hi centres en LaTeX i jo, de moment, no el toco, no l’havia enllaçat. Ja tinc una excusa per a afegir-hi aquesta categoria, veus…

Deixa un comentari